رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: ۱۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۱۰۰ عدد انواع اقلام بهداشتی در بین اتباع کشور دوست و همسایه افغانستان توزیع شد.

توزیع اقلام بهداشتی در بین اتباع کشور افغانستان در تایباد

به گزارش قدس خراسان، هادی رمضانی اظهار کرد: این اقلام توزیع شده شامل، ۱۲ میلیون و ۲۶ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و چهار میلیون و ۶۱ هزار و ۵۱۰ عدد انواع محلول‌های ضدعفونی کننده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد افزود: آندسته از اتباع افغانستانی که در گذرگاه زمینی دوغارون روزانه از کلاس‌های آموزشی آگاه رسانی از خطرات مین و مواد منفجر نشده در این معبر زمینی استفاده می‌کنند، حین خروج از کشور به سمت افغانستان این اقلام بهداشتی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: با شیوع بیماری همه گیر کرونا از سال ۱۳۹۹ تاکنون در هفت مرحله این اقلام بهداشتی در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد قرار گرفته و در حال حاضر نیز مرحله هشتم در حال توزیع است.

رمضانی خاطرنشان کرد: این اقلام بهداشتی از سوی دفتر نمایندگی کمیته صلیب سرخ در تهران در اختیار این جامعه آسیب پذیر کشور افغانستان قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: روزانه به طور میانگین به هزار و ۲۰۰ نفر از اتباع افغانستانی ماسک و انواع ضدعفونی کننده اهداء می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.