مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که از الگوی تعیین شده برای مصرف آب کمتر مصرف کنند، مشمول پاداش‌های در نظر گرفته می‌شوند.

اختصاص پاداش به مشترکان کم‌مصرف آب

به گزارش قدس آنلاین، «محسن اردکانی» افزود: رعایت الگوی مصرف آب برای کمک به تامین آب مورد نیاز ضروری است و همه باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی به تشکیل قرارگاه آب از سه ماه پیش در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مدیریت بهتر آب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: قرارگاه آب دارای سه کمیته تامین آب، توزیع و مصرف آب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: کمیته مصرف بهینه در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای درست مصرف کردن فعالیت دارد.

اردکانی گفت: برای تامین بخشی از آب مورد نیاز تهران استفاده از چاه‌های شهرداری‌ها، مراکز نظامی، مراکز دولتی و چاه‌های در اختیار بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته و اقدام شده است.

وی ادامه داد: همچنین اصلاحاتی در شبکه توزیع انجام شده و حجم مخازن را افزایش داده‌ایم و هر کدام اقدام‌های متنوعی است برای تامین آب مورد نیاز تهران که در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: رعایت مصرف بهینه از سوی شهروندان بسیار در این زمینه موثر خواهد بود و ما انتظار نداریم کسی از الگوهای تعیین شده کمتر مصرف کند.

اردکانی خاطرنشان کرد: تشویق‌هایی که قانون‌گذار برای مشترکانی که کمتر از الگوی تعیین شده مصرف کنند اختصاص داده خواهد شد، اما رعایت الگو نیز برای کمک به تامین آب مورد نیاز بسیار اثر گذار است.

وی گفت: مشترکانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، اگر کمتر از الگو مصرف داشته باشند، مشمول قبض رایگان خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از تلاش برای علاج بخشی سد لار خبر داد و خاطرنشان ساخت: شرکت آب منطقه‌ای تهران در این زمینه اقدام‌هایی صورت داده و کارها دنبال می‌شود.

اردکانی گفت: احتمال دارد تا چند سال آینده این کارها به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.