رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مدیران و مسوولان در حال تلاش برای بهبود معیشت مردم و تثبیت قیمت‌ها هستند..

رئیس سازمان برنامه و بودجه: مسوولان برای بهبود وضعیت معیشت مردم در تلاش هستند

به گزارش قدس آنلاین، داود منظور روز جمعه در نشست بررسی اعتبارات و برنامه ریزی طرح‌های دزفول در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان افزود: امیدواریم با کمک مسوولان، سال ۱۴۰۲ اتفاقات متفاوتی رقم بخورد و شاهد جهش در تولید، خدمت به مردم و رونق کشور باشیم.
وی ادامه داد: همه مسوولان در حال تلاش برای بهبود معیشت مردم و کمک به تثبیت قیمت ها هستند تا شعار سال به خوبی محقق شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: با توجه به در پیش بودن برنامه هفتم توسعه، دولت در حال جمع بندی برنامه‌ها است؛ امیدواریم ظرفیت‌های قانونی خوبی ایجاد کنیم تا در برنامه پنج ساله بعدی با ابزار و مجوزهای قانونی مناسب بتوانیم ۲۶ بند سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را به خوبی محقق کنیم.

وی افزود: کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تحقق این سیاست‌ها ضروری است.

 مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول روز جمعه در نشستی که به منظور بررسی اعتبارات و برنامه ریزی طرح‌های دزفول برگزار شد برنامه‌های حوزه‌های مختلف را برای رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه کردند.

آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.