عبدی می‌گوید:« درست است که بعد از برتری مقابل استقلال در دربی 100 سپاهان هم درخانه امتیاز از دست داد و ما صدرنشین باقی ماندیم اما هنوز هیچ جامی به دست ما نرسیده است

مهدی عبدی : پرسپولیس هر دوجام را می‌خواهد

پرسپولیس فردا در جام حذفی رخ در رخ تیم گل گهر قرار می‌گیرد. دیداری دشوار که اگر سرخ‌ها نتوانند برنده از زمین خارج شوند باید با جام حذفی وداع کنند.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی و باقی ماندن در صدر جدول به شاگردانش گفته قهرمانی در لیگ برتر قطعی نیست و باید جام حذفی را جدی بگیریم. این جمله برای مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس هم بسیار مهم است. او نیز براین باور است که هم تیمی‌هایش باید با قدرت در جام حذفی حاضر شوند.

*جدی گرفتن هر دو جام

عبدی می‌گوید:« درست است که بعد از برتری مقابل استقلال در دربی 100 سپاهان هم درخانه امتیاز از دست داد و ما صدرنشین باقی ماندیم اما هنوز هیچ جامی به دست ما نرسیده و باید هر دو جام را جدی بگیریم. رقابت در لیگ برتر تا روز آخر ادامه داد و با اینکه ما یک امتیاز بیشتراز سپاهان داریم اما نباید کار را تمام شده بدانیم و باید جام حذفی را هم جدی بگیریم.»

*دعوت از هواداران

عبدی تاکید کرد که پرسپولیس هر دو جام را می‌خواهد. این جمله مهاجم پرسپولیس بسیار جذاب است:« هدف ما قهرمانی در دو جام است و برای رسیدن به این مهم با همه وجود تلاش می‌کنیم. از هواداران‌مان می‌خواهم که برای بازی با گل‌گهر هم به ورزشگاه بیایند و مانند همان انرژی بالایی که در دربی به ما دادند از تیم محبوب‌شان حمایت کنند تا از این بازی هم دست پر بیرون بیاییم و شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی زنده نگه داریم، همانطور که حالا هم برای قهرمانـی در لیگ برتر بیش از پیش امیدوار شده‌ایم.»

*اثرات منفی حذف

عبدی درباره اینکه اگر پرسپولیس درجام حذفی نتیجه نگیرد چه صدمات روحی و روانی به این مجموعه وارد خواهد شد، گفت:« بازی بعدی ما در لیگ برتر با پیکان است و بعد از آن بازهم با گل گهر بازی داریم. نباید تصور کنیم که چون الان صدرنشین هستیم، پس قهرمانی ما قطعی است. حذف شدن از جام حذفی قطعا روی روحیه ما تاثیر منفی می‌گذارد. اینکه می‌گویم ما به دنبال دو جام هستیم اصلا ادعا نیست. واقعا دو جام را می‌خواهیم.» عبدی امیدوار است درخط حمله پرسپولیس گل بزند.

*گل به گل گهر

او با اشاره به گلی که آل کثیر در دربی زد، درباره روند گلزنی‌اش درآینده گفت:« حقیقت این است که از گلزنی عیسی خیلی خوشحال شدم و باور کنید از ته دل شادی کردم. بازیکنان پرسپولیس همگی یک هدف دارند و آن هم موفقیت در همه بازی‌ها و قهرمانی است. اما خودم هم دوست دارم دراین هفته‌های پایانی که لیگ خیلی حساس شده بازهم برای تیمم گل بزنم. گل زدن را باید از همین بازی با گل گهر شروع کنم.»

*حمایت از تیم خاص

مهاجم جوان پرسپولیس در مورد مسائل داوری و شایعات به وجود آمده در مورد قهرمانی تیم خاص گفت:این مسائل همیشه بوده و داوری ها هم به گونه ای بوده که همیشه تیم های بازنده نسبت به آن اعتراض داشته اند. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید انقدر قوی ظاهر شود که نه داوری ها و نه شایعات بتوانند مقابلش بایستند.برای ما این حرف ها در این مقطع فصل هیچ اهمیتی ندارد و حرف مان را در زمین می زنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.