سازندگان «زندگی پس از زندگی» از مخاطبان خواستند صفحات زرد و تقلبی که با سوءاستفاده از محتوای این برنامه ، به دنبال کسب منافع شخصی و در  حال آسیب‌رسانی به این برنامه هستند را ریپورت کنند.

درخواست سازندگان «زندگی پس از زندگی» از مخاطبان: صفحات زرد و تقلبی برنامه را ریپورت کنید!

در صفحات مجازی برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» به کارگردانی عباس موزون از مخاطبان این برنامه خواسته شده  نسبت به صفحات زرد و تقلبی که با سوءاستفاده از محتوای این برنامه ، به دنبال کسب منافع شخصی و در  آسیب‌رسانی به این برنامه هستند، واکنش نشان دهند. سازندگان این برنامه از هواداران این برنامه خواسته اند این کانال‌ها را به پیامرسان ها گزارش کرده و اصطلاحاً آن ها را ریپورت کنند.

در اعلامیه‌ای که این برنامه در صفحات مجازی‌اش منتشر کرده است، اعلام شده که بسیاری از این صفحات به رغم تذکرات فراوان حاضر به اصلاح روندهای آسیب‌زای خود نبوده اند. این برنامه، برخی تخلفات و انحرافات ایجاد شده توسط این پیج‌ها یا کانال‌ها را این مورد اعلام کرده است:

1- گمراه کردن مخاطبین به واسطه سوءاستفاده از نام و لوگوی اصلی برنامه به گونه‌ای که باعث شده است بسیاری از مخاطبین، این کانال‌ها را با کانال اصلی برنامه، اشتباه بگیرند

2- استفاده از نام و لوگوی اصلی برنامه جهت جذب مخاطب و سپس تغییر نام کانال جهت فرار از پایبندی به قوانین پیج‌های هواداری

3- انتشار محتوای سست و دور از شأن محتوای اصلی برنامه (مانند تبلیغات کالا و خدمات مختلف و یا کتاب‌هایی که قوانین و اصول تحقیق و پژوهش در آنها رعایت نشده است)

4- انتشار محتوای آسیب‌زننده به تحقیقات و محتوای برنامه با استفاده از کلمات زرد و هیجان‌انگیز

5- جذب حداکثری مخاطب به هر طریق ممکن با سوءاستفاده از محتوای برنامه و...

در این اعلامیه پس از نام بردن تعدادی از این صفحات، آمده است: دکتر عباس موزون، محقق و پژوهشگر مستند علمی- پژوهشی «زندگی پس از زندگی»، به زودی گفت‌وشنودی درباره انواع مضرات و آسیب‌های پیج‌ها و کانال‌های متخلف خواهند داشت و از پیج‌ها و کانال‌هایی که بر طبق قوانین و مقررات فن‌پیج‌ها، به صورت صادقانه و امانت‌دارانه، به گسترش محتوای علمی این برنامه تحقیقاتی و پژوهشی کمک می‌کنند، تقدیر و تشکر خواهند نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.