مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر طی بارندگی‌های چند روز اخیر به ۱۰۸ نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان امدادرسانی کردند.

راه ارتباطی ۴۱ روستای قصرقند مسدود شد/امدادرسانی ۱۰۸ نفر آسیب دیده سیلاب

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا میربهاء الدین  با اشاره به هشدار هواشناسی و آماده باش کامل نیروهای امدادی سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: هشت تیم عملیاتی در شهرستان‌های سرباز و راسک به ۱۰ روستای آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند.

وی ادامه داد: ۲۵ خانوار در بارندگی های اخیر جنوب سیستان و بلوچستان از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر این استان بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲۸ نفر در قالب ۶ تیم امدادی به محل اعزام شده‌اند،بیان کرد: در این حوادث در مجموع سه خودروی عملیاتی به‌کارگیری شده است و ۲۵ چادر امدادی توزیع و ۱۰۸ نفر اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا ۴۹ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۲۵ تخته موکت، ۶۱ تخته پتو، ۱۰۰۰قوطی کنسرو بین خانوارهای آسیب دیده از سیل توزیع شد.

راه ارتباطی ۴۱ روستای قصرقند مسدود شد/امدادرسانی ۱۰۸ نفر آسیب دیده سیلاب

 راه ارتباطی ۴۱ روستای قصرقند مسدود شد

به گفته سرپرست فرمانداری قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان؛ راه ارتباطی ۴۱ روستای این شهرستان در محدوده رودخانه کاجو و بخش ساربوک و پایین دست روستاهای چندوکان محدوده بالادست سد زیردان و بخش مرکزی قصرقند به دلیل طغیان رودخانه کاجو و رودخانه‌های فصلی حوزه شهرستان و جاری شدن سیلاب بسته شده است.

مرتضی سایگانی اظهارداشت: طی چند روز اخیر شاهد بیش از ۱۰۰ میلیمتر بارندگی‌ در نقاط مختلف قصرقند به ویژه در حوزه بالادست منطقه کاجو و شهر قصرقند بودیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قصرقند ۶۵ هزار نفر جمعیت و سه بخش دارد، ادامه داد: بارندگی‌های سیل‌آسا و به تبع آن طغیان رودخانه‌های محلی موجب قطع ارتباط ۲۳ روستای منطقه کاجو و ۱۸ روستای حوزه بخش های ساربوک و مرکزی این شهرستان شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.