معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه بازدید میدانی ۲روزه خود از پروژه های در دست اقدام کهکیلویه و بویراحمد با حضور در محل ساخت پل سریز در جاده یاسوج به سمیرم که یکی از نقاط حادثه خیز است بر سرعت بخشی به روند اجرای آن تاکید کرد.

ساخت پل سریز در جاده یاسوج سمیرم سرعت گیرد

به گزارش قدس آنلاین،  محسن منصوری روز یکشنبه در بازدید از این پل اظهار کرد: پل سریز یاسوج در دولت سیزدهم کلنگ زنی شده و برای تامین اعتبار آن در سفر دوم ویژه دیده خواهد شد.

ساخت پل سریز در جاده یاسوج سمیرم سرعت گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: برآورد اولیه تکمیل پل سریز، ۷۷ میلیارد تومان بود، اما حالا ممکن است بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه آن شود.

محمد راستا افزود: تکمیل این پل نیاز به نقدینگی زیادی دارد؛ ولی اگر تخصیص به موقع بیاید با همان ۱۱۰ میلیارد تومان به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: در خصوص پروژه‌های راه اولویت ما در دور دوم سفر رییس جمهور، محور یاسوج - بابامیدان-سمیرم است زیرا اگر آن را به اتمام برسانیم، بسیاری از مشکلات استان و حتی کشور حل خواهد شد.

پیمانکار پل سریز نیز گفت: با توجه به اینکه این نقطه، یکی از نقاط حادثه‌خیز استان است، انتظار داریم به موقع اعتبار به آن تزریق شود.

به گفته وی بعد از ده‌ها سال معطلی پل سریز بویراحمد با ۷۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

او افزود: محور یاسوج به سمیرم خصوصاً از منطقه پاتاوه تا یاسوج یکی از محورهای پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که دارای نقاط حادثه‌خیز زیادی هم بوده و هست.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: دو راهی سریز نقطه‌ای حادثه خیز و حادثه آفرین بود، سال‌ها بود که کار مطالعاتی احداث پل در این منطقه انجام شده بود ولی به هر دلیلی اراده‌ی محکمی برای شروع پروژه نبود، علاوه بر اینکه تاکنون چندین نفر و چندین خانواده در اثر پیچ خطرناک این مسیر، از بین رفتند و عزادار شدند.

شهرام مهدوی مطلق افزود: اکنون عزم جدی دولت سیزدهم برای اجرای این پروژه بسان دهها پروزه دیگر معطل مانده در استان کهگیلویه و بویراحمد جزم شده است.

ظهر امروز (یک‌شنبه) محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، به همراه سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار و جمعی دیگر از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از پل سریز در محور یاسوج به اصفهان بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.