مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به نگرانی هواداران این تیم درآستانه سفر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC )در روز ۲۰ خرداد ماه برای بررسی شرایط میزبانی گفت:متاسفانه درشرایط کنونی نساجی اصلا دراولویت مسئولان مازندرانی نیست!

نگرانی هواداران نساجی از رد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، " ایزد سیف الله پور" درجمع خبرنگاران افزود: با وجود آنکه باشگاه نساجی درچند نوبت نامه به مسئولان شهرستانی واستانی نوشته که باید هرچه سریعتر نواقص ورزشگاه شهید وطنی با برطرف کردن برخی موانع اداری آن برطرف شود، متاسفانه برخی مسئولان ومتولیان امر خودشان را به خواب می‌زنند.!

وی ادامه داد: حتی برای اهمیت موضوع که نساجی مازندران برای نخستین بار به عنوان یکی از نماینده این استان وجمهوری اسلامی ایران درفصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است و جلسه‌ای با حضور استاندارمازندران، مالک باشگاه واعضای شورای سیاستگذاری بازی‌های آسیایی نساجی، دراستانداری تشکیل شد وحتی استاندار ضرب العجل دو هفته‌ای به مدیران شهرستانی واستانی تعیین کرد.

 دو هفته ازجلسه استاندارگذشت، خبری نشد!!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه بعد ازجلسه با استاندارتاکنون بیش از دو هفته گذشته وعملا اتفاقی رخ نداده است، تصریح کرد: حتی به مسئولان شهرداری و شهرستان قائمشهر اعلام و درخواست کردیم برای رفع برخی نواقص ازجمله شرایط ورود اتوبوس برای انتقال بازیکنان تیم‌های میهمان ومیزبان براساس خواست ( AFC ) به داخل ورزشگاه، بخشی از سالن زورخانه کنار ورزشگاه تخریب وبه مجموعه ورزشگاه شهیدوطنی اضافه شود، پاسخی ندادند.

سیف الله پور گفت: این درحالی است که باشگاه نساجی مازندران کتبا قول داده در هرمکان از محیط شهری که هیات ورزش‌های زورخانه شهرستان صلاح ببیند باشگاه نساجی درکمتر از ۳ ماه آن را خواهد ساخت وتحویل آنها خواهد داد.

وی افزود: علاوه براین از نظر انتقال فیبرنوری برای کیفیت در پخش زنده تلویزیونی، جایگاه های ویژه مسئولان وخبرنگاران، تقویت نور استاندارد ورزشگاه و برخی موارد جزیی در بهبود شرایط رختکن، کنفرانس خبری و موارد دیگر که باید حداقل تا پیش از حضور نمایندگان( AFC )  انجام شود.

نساجی در وطنی یک برصفر از حریفان جلو است!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران دربخش دیگری با اشاره به اینکه نباید به راحتی و بی تفاوتی شرایط میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا که یک آرزوی دیرینه وقلبی برای فوتبال دوستان این استان بوده به راحتی از مازندران خارج شود، گفت: اگر تیم نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر بازی کند، با حمایت بیش از ۱۵ هزار تماشاگر عاشق وهوادار دو آتیشه یک برصفر از حریفان آسیایی خودش جلو است و نباید به راحتی امتیاز میزبانی از نساجی گرفته شود.

سیف الله پور ادامه داد: اینکه نساجی مازندران درورزشگاه نقش جهان اصفهان و یا ورزشگاه دیگری که مورد تایید( AFC ) باشد، هم به لحاظ حضور تماشاگران وحتی خبرنگاران ومهم‌تر میزبانی که باید بهره برداری لازم را برد، شاید نشود.

 یک استان باید دغدغه ورزشگاه وطنی را داشته باشد

وی با اشاره به اینکه تیم نساجی به عنوان نماد وشناسنامه فوتبالی این استان است، از مسئولان مازندرانی درخواست کرد، مقداری دغدغه ورزشگاه وطنی را داشته باشد و همانند حضور در مسابقات ماه رمضان که با اهداف خاص صورت می گیرد، برای نساجی وهواداران پرشمار این تیم نیز احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، نسبت به برخی کم کاری ها و مصوباتی که درجلسات شهرستانی واستانی شده و تکلیف همه ادارات برای کمک به باشگاه نساجی و حل ورزشگاه شهیدوطنی مشخص شده است، پایبند باشند وکار خودشان را طبق مصوبه انجام دهند، تصریح کرد، انتظار داریم که مسئولان استان لطفا با دروغ گویی، هواداران را درمقابل باشگاه قرارندهند!

سیف الله پور افزود: درطی این مدت مسئولان استان وشهرستان حتی یک ریال به این باشگاه کمکی نکردند واین درحالی است که برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن مقابل تیم‌های دیگر حداقل به هشت بازیکن با کیفیت وسطح بالا نیازمندیم که از استاندارمازندران نیز درخواست کردیم که حداقل تا سقف ۱۰۰ میلیاردتومان را مجموعه استان تقبل کند و یک ونیم برابر آن را باشگاه نساجی برای خرید بازیکنان اقدام خواهد کرد.

برای حضور دائم نساجی درمازندران، اجازه ساخت زمین تمرینی نمی‌دهند!

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درپاسخ به پرسشی درخصوص دلایل عدم حضور دائم تیم نساجی دراین استان، گفت: زمینی را که درروستای مافروجک درمسیر جاده قائمشهر به ساری به باشگاه نساجی واگذار کردند، متاسفانه بعد از گذشت حدود ۲ تا ۳ سال اجازه ساخت وساز به باشگاه نمی‌دهند وعملا باشگاه را درموضع انفعال قرار داده‌اند.

سیف الله پور تصریح کرد، اگر اجازه ساخت مطابق نقشه ارائه شده را به باشگاه نساجی بدهند، آقای حدادیان مالک باشگاه قول داده درکمتر از ۸ ماه زمین چمن استاندارد، همراه با هتل شیک واستخر برای تیم فوتبال خواهد ساخت تا تیم نساجی برای همیشه در بازی های خانگی و پس از مسابقات درزمین اختصاصی خودش تمرین کند.

وی اضافه کرد، متاسفانه در مازندران، زمین تمرینی مناسب برای تیم لیگ برتری نساجی وجود ندارد وبه همین خاطر باید تمرینات تیم درتهران برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.