فرمانده سپاه بابلسر از شناسایی یک شبکه ضد امنیتی در شهرستان خبر داد وگفت: تمامی اقدامات این شبکه ضد امنیتی بود و افراد و لیدرهایی که دستگیر شدند، در واقع طعمه ضد انقلاب شده بودند.

 فرمانده سپاه بابلسر: شبکه ضدامنیتی دربابلسرمتلاشی شد/جزییاتی ازشهادت آیت‌الله سلیمانی

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ مصطفی بازوند صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی یک شبکه ضد امنیتی در شهرستان افزود: افراد و لیدرهایی که در این شبکه دستگیر شده به نوعی طعمه ضد انقلاب و منافقین شده بودند.

وی افزود: به زودی در مقیاس بزرگ‌تر و استانی نیز این شبکه متلاشی و خبرهای به مردم شریف منطقه و استان اعلام می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر باعث حالی که با انجام عملیات تعقیب و مراقبت و بهره گیری از تجهیزات مدرن نتوانستیم شبکه را شناسایی کنیم و به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و مبارزه با فساد اقتصادی افزود: در این راستا سامانه‌ای در سپاه شهرستان با عنوان راصد یک راه اندازی شد که در آن مردم می‌توانند گزارش‌های فساد مردمی را از دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اطلاع رسانی کنند.

فرمانده سپاه بابلسر خواستار همکاری مردم برای ارسال گزارش‌های فساد در دستگاه‌ها و یا بخش‌های مختلف شد و گفت: مردم می‌توانند مستندات مربوط به فساد را در این سامانه بارگزاری کنند و امروز این سامانه رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: با همکاری مردم و ارائه اسناد مورد نیاز با انواع فساد اعم از اختلاس، رشوه و پولشویی و غیره در دستگاه‌های دولتی و خصوصی برخورد می‌شود و هیچکس در امان نخواهد بود.

فرمانده سپاه بابلسر یادآور شد: همچنین در قوانین جدید و مصوبه مجلس برای که گزارش فساد را ارائه می‌کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت

فرمانده سپاه بابلسر با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی گفت: به زودی جزئیاتی از این حادثه ناگوار توسط فرمانداری و معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اطلاع رسانی می‌شود و مسئله خصومت شخصی یا آنچه که رسانه‌های بیگانه و معاند مطرح کرده‌اند، نبود.

وی افزود: جزئیات این اقدام مزبوحانه به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.