استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران بازوی توانمند در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شوند.

کارگران بازوی توانمند در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شوند

به گزارش قدس خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر و با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که فرمودند، عبادت هفتاد جزء است که بهترین آن کوشش در به دست آوردن مال حلال است، اظهار کرد: کارگران بازوی توانمند در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شوند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید شکوفایی جوامع از دیرباز تاکنون مرهون تلاش کارگران و قدرت و پویایی مردمانی است که با همت بلند، تلاش مجددانه و اندیشه رفیع خود، چرخ تولید و اقتصاد را به گردش در آورده و ثبات اقتصادی را برای ملتشان به ارمغان می‌آورند.

همچنین در ادامه پیام استاندار خراسان رضوی عنوان شده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهارم تورم و رشد تولید نام گذاری شده است، وظیفه و مسوولیت کارگران و کارفرمایان بسی سنگین تر شده تا با اراده ای سترگ و تلاش مضاعف، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و در کنار سایر مسوولان و فعالان اقتصادی به بهترین شکل نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت «روز کار و کارگر» به تمامی کارگران شریف، پرتلاش و سختکوش استان که نماد صداقت، تلاش و پویایی هستند،خاطر نشان کرد: از خدای رحمان برای کشورمان، اقتصادی پویا و پیشرفت در تمامی عرصه‌های تولید ملی، اشتغال و برای همه سختکوشان این عرصه سلامتی، عزت و فرجامی خیر مسئلت می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.