رسانه های عبری زبان از وقوع یک عملیات در نابلس و زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست به دنبال شلیک به سمت خودروی وی خبر دادند.

زخمی شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات نابلس

به گزارش قدس آنلاین؛ شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که از سمت یک خودرو به سمت خودروی حامل شهرک نشینان صهیونیست شلیک شده است.

در جریان این عملیات در نابلس یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شده است.

ساعاتی پیش نیز به دنبال شهادت خضر عدنان اسیر فلسطینی که دست به اعتصاب غذای ۸۷ روزه زده بود، نیروهای مقاومت فلسطین یک حمله موشکی گسترده علیه اراضی اشغالی آغاز کردند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، تعداد زیادی از موشک‌ها از سمت نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۲ موشک در اطراف نوار غزه سقوط کرده و سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین واکنشی از خود نشان نداده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که آژیرهای خطر در این مناطق به صدا درآمده است. شب گذشته باشگاه اسرای فلسطین از شهادت «خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خبر داد.

باشگاه اسرای فلسطینی با اعلام این خبر تأسف بار، رژیم اشغالگر اسرائیل را به ترور شیخ خضر عدنان با برنامه‌ریزی قبلی متهم کرد.

هفته گذشته «خضر عدنان» اسیر فلسطینی و از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی برای هشتاد و یکمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه داد و باشگاه اسیران فلسطینی نسبت به وخامت حال او هشدار داده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.