قیمت دلار در معاملات امروز بازار ارز و طلا و در بازار غیررسمی با کاهش 2000 تومانی روبرو شد.

قیمت انواع سکه و ارز/ کاهش 2000 تومانی نرخ دلار در بازار غیررسمی

به گزارش قدس آنلاین، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۸۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۲۶۰ تومان کشف قیمت شد.

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر به قیمت ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

همچنین دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیر رسمی را ۵۴ هزار تومان اعلام کردند. نرخ دلار در بازار غیررسمی طی روزهای گذشته افزایشی بوده و به ۵۶ هزار تومان نیز رسیده بود، اما در جریان معاملات امروز با کاهش ۲۰۰۰ تومانی روبرو شد.

* کاهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۱۹ میلیون تومان نرخ‌گذاری شد، ربع سکه نیز با افت ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا به قیمت ۲ میلیون و ۶۳۹ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش قیمت روبرو شد و به قیمت ۲ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۷۵۷هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی با افزایش ۲۹ صدم درصدی امروز حدود ۱۹۸۷ دلار بود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.