فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه در غرب هرمزگان با تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری ۶۸ قاچاقچی و کشف بیش از ۱۵۲میلیارد ریال کالای قاچاق در یک ماه اخیر شدند.

دستگیری ۶۸ قاچاقچی در سواحل غرب هرمزگان

به گزارش  قدس آنلاین، سردار «بهادر اسماعیلی» فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح جزییات این خبر  اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه  طی یک ماه گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی مرزبانی، ۲۲ فروند شناور غیرمجاز و متخلف، یک فروند کشتی تجاری، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سیکلت،  را شناسایی و توقیف کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌ دریابانی بندرلنگه ۸۹رأس دام زنده ، ۹۸هزارلیتر گازوییل ، ۱۸۳متر شیلنگ انتقال سوخت قاچاق، ۱۳دستگاه موتور پمپ روبین، بیش از ۳هزار و ۹۰۰ عدد کالای ممنوعه و بیش از  ۳۰مخزن انتقال و دپوی سوخت قاچاق کشف شد که ارزش کالاها کشف شده ۱۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶۸ متهم در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد:  مرزبانی استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.