تنها دو روز کاری به زمان پایان نام نویسی از نامزدها باقی مانده و با اعلام دبیر هیات فوتبال ، تنها یک نفر برای ریاست ثبت نام کرده بود. و آن یک نفر کسی نبود جز احسان اصولی، رئیس فعلی هیات و سخنگوی فدراسیون فوتبال.

تیر مشقی هاشمی جواهری برای فوتبال / اصولی و پروانه تنها نامزدهای فعلی هیات

از ابتدای هفته ثبت نام از نامزدهای احراز سمت ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی آغاز شده است. هیاتی که جذابیت های خاص خودش را دارد و اگر بگوییم فوتبال یک طرف مابقی اتفاقات ورزشی طرف دیگر چندان بی ربط نگفته ایم. به همین یک دلیل هر زمان که شرایط برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال در دوره های قبل فراهم شده حتی پیش از اعلام زمان نام نویسی رقابت بین نامزدهای پرشمار مدعی فراهم بود. تنها دو روز کاری به زمان پایان نام نویسی از نامزدها باقی مانده و با اعلام دبیر هیات فوتبال ، تنها دو نفر برای ریاست ثبت نام کرده اند.   نفر اول کسی نیست جز احسان اصولی، رئیس فعلی هیات و سخنگوی فدراسیون فوتبال و نفر دوم شخصی به نام پروانه است.این در حالی است که طبق اطلاعیه منتشر شده نامزدهای احتمالی تا روز شنبه آینده فقط فرصت دارند تا با مراجعه به هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام آمادگی و ثبت نام نمایند.
*گذراز هفت خوان رستم برای نام نویسی  

اینکه اقبال عمومی نسبت به این مساله مهم در فوتبال استان کم شده و تا به اینجا رئیس فعلی رقیبی برای مجمع انتخاباتی پیش رو ندارد قطعا دلایلی دارد.

اصلی ترین گزینه احتمالا شرایط سخت آئین نامه ای برای ثبت نام است. آن طور که در بندهای متعدد آئین نامه هیات رئیسه فدراسیون آورده شده بسیاری با وجود سوابق متعدد ورزشی و اجرایی حایز شرایط ثبت نام نمی باشند.

*تیرمشقی اداره کل ورزش و جوانان!
در این بین نکته قابل توجه وشاید هم تاسف برانگیز این است که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که بعد از ورود مجدد دکترجواهری به ورزش استان از ابتدا داعیه اصلاح اصولی هیات فوتبال و در کل فوتبال خراسان رضوی را داشت نه تنها نتوانست کمترین ورود به عرصه فوتبال استان را داشته باشد بلکه تا به امروز توانایی معرفی یک نفر به عنوان گزینه مورد حمایت خودش برای ورود به عرصه انتخاباتی هیات فوتبال و احتمالا از میان برداشتن احسان اصولی را نداشته است! با این تفاسیر شاید بشود خیلی راحت از همین امروز حکم تمدید 4 ساله مدیریت اصولی بر فوتبال خراسان رضوی را صادرکرد و در انتخاباتی بی رقیب او را به عنوان رئیس آینده هیات فوتبال برای دومین دوره به فدراسیون فوتبال معرفی نمود.

ظاهرا مدیرکل با وجود چینش عجیب و غریب تمام هیات های ورزشی برای انتخاب رئیس هیات فوتبال هیچ قدرتی ندارد و با وجود تمام جلسات پنهان و آشکار و وعده های داده شده نتوانسته مهندسی درستی برای انتخابات جذاب ترین هیات ورزشی کشور داشته باشد.از سوی دیگر به گفته برخی احتمالا نامزدهای دیگر نتواسته اند به هاشمی جواهری اعتماد کنند و عطای ورود به عرصه رقابت را به لقایش بخشیده اند.با این حال تا روز شنبه باید منتظر ماند و همه تحرکات را زیر ذره بین برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.