مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اهدای سه هزار و ۱۶۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

اهدای ۳۱۶۷ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش قدس آنلاین، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز اظهار داشت: نگاه ویژه کمیته امداد، ارائه خدماتی اثر بخشی است که به ایجاد شغل، مسکن، ازدواج و زندگی شرافتمندانه برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد منجر شود. 

باسره گفت: در راستای توسعه فرهنگ ازدواج آسان، این نهاد با همکاری خیرین، کمک های مردمی و مشارکت موسسه های خیریه در سال ۱۴۰۱، تعداد سه هزار و ۱۶۷ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است. 

وی با تقدیر از همکاری خیرین با کمیته امداد در تأمین جهیزیه زوج های جوان نیازمند، افزود: برای تامین این تعداد سری جهیزیه اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان هزینه شده است که ۱۰ میلیارد تومان آن از کمک های مردمی، خیرین و مشارکت موسسه های خیریه تامین شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: هر سری جهیزیه نوعروس غالبا از پنج کالای اساسی زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، تلویزیون وجاروبرقی بوده است. 

باسره ادامه داد: برنامه دیگر کمیته امداد برای زوج های جوان مشاوره‌های فردی و گروهی برای تحکیم بنیان خانواده با موضوعاتی از جمله اصول صحیح همسرداری، فرزندآوری، مدیریت خانه و خانواده، تربیت فرزند و راهکارهای حل مشکلات مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی به زوج های جوان ارائه داده می شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.