معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در فضای مجازی به دیدار 4 ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه اشاره کرد و نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی بلندمدت دست یافتند.

دیدار 4 ساعته رئیسی و بشار اسد/جمشیدی: توافقات بسیار مهمی انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به مذاکرات دو جانبه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، در توئیتی نوشت:

«مذاکرات آیت الله رئیسی و آقای بشار اسد بسیار جدی و سازنده بود و بیش از چهار ساعت طول کشید. دو رئیس جمهور ضمن ارزیابی و هماهنگی درباره محیط راهبردی منطقه بخصوص در فلسطین، به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری های اقتصادی بلندمدت و سودبخش برای دو ملت دست یافتند.»

 فارس نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه (13 اردیبهشت) در صدر هیاتی بلند در پاسخ به دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه و برای سفری دو روزه عازم این کشور شده است. 

بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول این سفر است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.