سرپرست هیات کوهنوردی مشهد گفت: هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مشهد همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم اقدام به برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در قله‌زو مشهد کرده است.

همایش بزرگ کوهپیمایی در قله‌زو مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، مهدی جلیل‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنابر هماهنگی‌های انجام شده با اداره ورزش و جوانان مشهد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم همایش کوهپیمایی عمومی در محل پارک خورشید جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان و اهداء جوایز برگزار می‌شود.

سرپرست هیات کوهنوردی مشهد با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، بیان کرد: بهبود سلامت جسمانی، فرهنگ‌سازی، افزایش نشاط ‌اجتماعی، آموزش و صیانت از محیط‌زیست، حضور خانواده‌ها در کنار هم و زنده‌نگه‌داشتن مناسبت‌ها تنها برخی از تاثیرات اینگونه برنامه‌های خانوادگی بوده است.

وی ادامه داد: در این میان ارتباط مستقیم و معناداری بین چهار حوزه اطلاع‌رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ‌سازی بوجود می‌آید که رسانه می‌تواند این ارتباط معنادار را رنگ و بو ببخشد و هیات کوهنوردی نیز می‌تواند این فضا را در طبیعت ایجاد کند. 

جلیل‌زاده در پایان گفت: امیدوام با اقبال‌عمومی مردم از این رویداد و حضور اقشار مختلف مردم بتوانیم ورزش کوهنوردی و اهمیت آن را توسط باشگاه‌ها به نمایش بگذاریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.