دادستان کل کشور از کارخانه نساجی «شین بافت» سنندج بازدید کرد و در جریان وضعیت و نحوه فعالیت این کارخانه قرار گرفت.

دادستان کل کشور از کارخانه نساجی شین بافت سنندج بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، دادستان کل کشور  که در قالب هیات عالی قضایی به ریاست حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرده است از کارخانه نساجی «شین بافت» سنندج بازدید کرد و در جریان وضعیت و نحوه فعالیت این کارخانه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در جریان بازدید از  این واحد تولیدی در سنندج با مدیریت و پرسنل این واحد تولیدی گفتگو و از نزدیک در جریان وضعیت و نحوه فعالیت آن قرار گرفت.

حجت‌الاسلام منتظری در این بازدید بر تقویت توان و حمایت از تولید داخلی تاکید کرد.

کارخانه نساجی شین بافت سنندج در شهرک صنعتی یک سنندج واقع است پس از ۲۲ ماه تعطیلی با حمایت دستگاه قضایی استان احیا شده و در حال حاضر بیش از ۷۰ نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار است و روزانه در این واحد چهار هزار و ۷۰۰ متر انواع پارچه تولید می‌شود.

گفتنی است؛ 

دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت کردستان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری این استان، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضاییه به کردستان است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به استان کردستان رئیس دستگاه قضا را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آن‌ها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

بازدید از کارخانه‌های شین‌بافت و آگرین واقع در شهرک صنعتی دهگلان، پیگیری وضعیت خودروهای رسوبی در پارکینگ ستاد مبارزه با مواد مخدر کردستان، بازدید از کارخانه ذوب‌آهن و بازارچه مرزی سیف سقز، بازدید از سد قشلاق سنندج، بررسی مشکلات کوله‌بران و وضعیت بازارچه مرزی محلی در بانه، بررسی وضعیت معدن قلعه‌گاه کامیاران و بازدید از کارخانه آب‌معدنی چهل‌چشمه و یکی از واحدهای دامداری بزرگ کردستان در دیواندره از جمله برنامه‌های معاونین رئیس عدلیه در سفر به شهرستان‌های کردستان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.