۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 869599

اریک تن هاخ که شدیدا در پی کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا است، درمورد خواسته‌های هرچه بیشتر خود به بازیکنانش هشدار داد.‌

هشدار جدی تن‌هاخ به بازیکنان منچستریونایتد!

به گزارش قدس آنلاین،  شیاطین سرخ در موقعیت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده قرار دارند، زیرا در حال حاضر با ۶۳ امتیاز از ۳۲ بازی در رده چهارم قرار دارند و البته‌، دو بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر از لیورپول رده پنجمی دارند.

درحالی که شش بازی باقی مانده است، تن هاخ از سربازانش خواسته است تا قبل از سفری دشوار به ورزشگاه آمکس برای مقابله با برایتون، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن جایگاه کسب سهمیه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به کار گیرند.

او گفت: "ما می‌خواهیم در هر بازی و در هر رقابتی پیروز شویم، مطمئناً دوست داریم در لیگ قهرمانان فصل آینده حاضر باشیم. این رقابتی است که اکنون برای آن می‌جنگیم. تنها چیزی که باید فعلاً روی آن تمرکز کنیم، همین مسئله است، زیرا فینال جام حذفی بعد از پایان فصل، برگزار می‌شود. بنابراین تنها کاری که اکنون باید انجام دهیم، کسب سهمیه UCL است."

یونایتد با قهرمانی در جام کارابائو در ماه فوریه، به طور پیوسته زیر نظر تن‌هاخ پیشرفت کرده است، در مسیر صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، و قبلاً به فینال جام حذفی رسیده است. با این حال، سرمربی حاضر نیست دست از تلاش بردارد و به بازیکنانش در مورد خواسته‌های بیشتر خود، هشدار داد.

وی افزود: "من هرگز نمی‌خواهم در طول فصل، درباره غرور یا رضایت صحبت کنم. رضایت داشتن بیخود، منجر به تنبلی بازیکنان می‌شود و ما در برهه مهمی از فصل هستیم. شش بازی تا پایان داریم و در هر بازی می‌خواهیم برنده شویم. بنابراین شما به تمرکز کامل، انرژی کامل و به آمادگی کامل نیاز دارید. قطعاً این یک مبارزه خواهد بود و ما باید برای کسب پیروزی از این مبارزه، آماده شویم.

"من فکر می‌کنم همه کسانی که ورزشکار حرفه‌ای هستند، اگر شکست بخورند، می‌خواهند انتقام بگیرند و این طبیعی است. همه تیم‌ها، انگیزه زیادی برای شکست دادن ما دارند، اما ما هم باید کار خود را انجام دهیم. ما باید در همه بازی‌ها عطش خود برای پیروزی را نشان دهیم."

یونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر، باید از دو بازی سخت سربلند بیرون بیاید. این تیم ابتدا روز پنجشنبه در لیگ‌برتر به مصاف برایتون می‌رود، و سپس در خانه از ولوز پذیرایی می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.