نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال گفت: کریمی به دلیل نداشتن سابقه فوتبالی اظهارات غیرواقعی مطرح می‌کند.

قنبرزاده: پس از امضای حجت کریمی صورتجلسه را امضا کردم

به گزارش قدس آنلاین منصور قنبرزاده در واکنش به اظهارات حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال نسبت به تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: کریمی دوست بزرگوار ما است اما سابقه‌ای در مدیریت فوتبال کشور ندارد و شاید اولین بار بود که در یک جلسه هماهنگی شرکت می‌کرد. متاسفانه به دلیل نداشتن تسلط و اطلاعات کافی، اظهارات غیرواقعی را مطرح کرد. می‌دانید سازمان لیگ مجری برگزاری مسابقات است.

وی افزود: در بحث ورزشگاه‌ها و مسائل دیگر باید خود باشگاه‌ها هماهنگ باشند. در برگزاری یک دیدار عوامل متعددی دخیل هستند. بخشی از این موضوع فوتبال است و بخش دیگر نظم عمومی، امنیت و تردد مردمی است که به ورزشگاه‌ها می‌آیند و مولفه‌های متعدد دیگر که کلیدی است. تعیین تکلیف برگزار شدن یا نشدن بازی در ورزشگاه دستگردی، خارج از اختیارات فوتبال است. در این راستا زمانی که بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ۳ تا ۴ هزار نفر می‌توانستند به این ورزشگاه بیایند.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: الان برای بازی استقلال و پرسپولیس حدود ۴۰ هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمدند. سیاست کشور هم این بود که به سمت برگزاری بازی با تماشاگر برود نه به سمت برگزار شدن مسابقه‌ بدون تماشاگر. کریمی اکنون نامه باشگاه پیکان را تکذیب کرد و گفت نامه نوشته نشده یا نوشته‌ایم که بازی به اراک برود. این نامه منتشر شده است.

قنبرزاده اذعان کرد: در این نامه پیکان اعلام کرده در هر جایی که سازمان لیگ مطرح می‌کند، بازی می‌کنیم. در جلسه‌ای که به میزبانی استانداری تشکیل شد، همانگونه که کریمی دعوت بود من هم دعوت بودم. حدود ۱۵-۱۴  نفر دیگر از نهادهای مختلف مرتبط با فوتبال نیز در این جلسه حضور داشتند. 

او درباره این که آیا حجت کریمی صورت جلسه شورای تامین را امضا کرده و این که او به چه دلیلی برای تصمیم‌گیری در خصوص محل بازی پیکان و پرسپولیس به جلسه آمده است؟ گفت: حدود ۱۵ نفر آن صورت جلسه را امضا کردند و کریمی هم امضا کرد. می‌توانید از دبیر شورای تامین استعلام بگیرید. نامه معتبر آن‌جا وجود دارد. می‌توانید رضا درویش را هم پشت خط بیاورید. یک ساعت و نیم طول کشید تا این نامه تایپ شود و همه امضا کنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نماینده سازمان لیگ فقط یک فرد از آن افراد بود. کریمی صحبت‌هایش را کرد مبنی بر این که بازی پیکان و پرسپولیس را یک روز عقب انداخته و به اراک ببرید یا در ورزشگاه البرز بازی را برگزار کنید. استانداری البرز حدود ۲۰ روز قبل با برگزاری دیدارهای پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج مخالفت کرده و این دیگر از اختیارات ما نیست. خود پیکان هم گفته در هر ورزشگاهی که سازمان لیگ تشخیص می‌دهد. امکان برگزاری بازی در البرز نبود. کدام ورزشگاه در تهران به جز آزادی، ظرفیت حضور تماشاگر را دارد؟ این استادیوم نیز اعلام کرده می‌توانم بازی را برگزار کنم. در نهایت این تصمیمی بود که حدود ۱۴ ارگان گرفتند تا بازی در آزادی برگزار شود. برای ما چه فرقی دارد این بازی کجا انجام شود؟ فقط دوست داریم عدالت برقرار شود. همه تیم‌ها را به یک شکل نگاه می‌کنیم. حجت کریمی تحت فشار هواداران است.

قنبرزاده  درباره این که سازمان لیگ باید خیلی زودتر برگزاری مسابقه در ۳ هفته پایانی لیگ را اعلام می‌کرد؟ گفت: برگزاری بازی‌های همزمان در ۳ هفته پایانی نظر ما بود اما کلیه ارگان‌های تصمیم‌گیرنده باید نظر بدهند. روی همین بازی پرسپولیس حرف و حدیث است. این ۲ بازی باید همزمان در تهران برگزار می‌شد یا یکی از آن‌ها به البرز می‌رفت اما با موافقت نکردن شورای تامین البرز، خود به خود بحث همزمانی ۳ هفته پایانی منتفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.