۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 869720

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش به دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس است.

حسینی: امیدوارم جلوی پرسپولیس را بگیریم

به گزارش قدس آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان فردا(شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: باتوجه به شرایط جدول شانس ماست که بازی‌های سه هفته پایانی برایمان حساس است. با وجود همه مشکلات سعی کردیم تیم را آماده کنیم. می‌دانیم جلوی پرسپولیس چطور بازی کنیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم. امیدوارم بازیکنانم اشتباهات کمی داشته باشند. در بای جام حذفی با این که تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت، باختیم و امیدوارم فردا این اتفاق رقم نخورد و بتوانیم جلوی پرسپولیس را بگیریم.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر تغییر مکان بازی و مخالفت حسینی با این موضوع گفت: چیزی که مربوط به ماست این است که ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم. زمین ما کرج بود و قبل از بازی با فولاد فقط یک گل خورده بودیم و باخت نداشتیم. قبل از بازی با استقلال به یک باره به ما گفتند که شما نباید در کرج بازی کنید و باید به تهران بیایید. ما را از آن زمین که آمار خوبی داشتیم به تهران آوردند و باختیم و پس از آن گفتند که باید در کرج بازی کنید. ما بعدها برابر تراکتور مقابل ۴۰ هزار نفر بازی کردیم، برابر نساجی مقابل ۱۵ هزار نفر بازی کردیم و معلوم نیست مقابل پرسپولیس مقابل چند نفر قرار است بازی کنیم. در ادامه هم قرار است در خانه سپاهان بازی کنیم. بیایند یک کلت را روی سرم بگذارند و من را بکشند.

حسینی ادامه داد: من فکر کنم توضیحات کامل را دادم. اگر ما می‌توانستیم میزبان باشیم، در این شرایط سخت که سه تیم حاضر در کورس قهرمانی دست به هر کاری می‌زنند، این کار را می‌کردیم. من اطلاعی راجع به جزییات ندارم ولی ما باید در زمین خودمان بازی می‌کردیم. به تیم پیکان ظلم شده است. همه از سپاهان و استقلال صحبت می‌کنند اما در حق ما ظلم شده است. چرا؟ چون جوان‌ترین تیم‌ لیگ هستیم؟

سرمربی پیکان درباره غایبان تیمش گفت: ما شش، هفت مصدوم داریم و سامان فلاح هم تا پایان فصل نمی‌رسد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شکوری در این باشگاه باعث نشده که تصمیماتی به نفع سرخ‌پوشان در این باشگاه گرفته شده است؟ بیان کرد: این مسایل به من ربطی ندارد. من دو فصل در پیکان هستم و سه مدیرعامل عوض شده است. من فقط می‌خواستم تیمم شرایط میزبانی را از دست ندهد اما همه به فکر استقلال و پرسپولیس هستند و کسی به ما فکر نمی‌کند.

او درباره احتمال حضورش در تیم‌ملی امید توضیح داد: چیزی با من صحبت نشده است و تمام فکر و ذکر من سه بازی آخر است. من تیم پیکان را دوست دارم و می‌خواهم در محیط سالم کار کنم که این باشگاه دارد. فقط امیدوارم به تیم فوتبال این باشگاه هم توجه شود.

سرمربی پیکان درباره اعتصاب بازیکنان این تیم پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: به نظرم نباید انجام می‌شد و اگر مشکلی است نباید به خارج از خانواده کشیده می‌شد. اگر حالا اعتصابی هم شد، نباید بیانیه صادر می‌شد. باشگاه پیکان بستری است که بازیکنان فعلی خودشان را نشان دادند و از طرفی باشگاه هم باید بداند که این بازیکنان با قراردادهای کمی که دارند توانستند سهمیه پیکان در لیگ برتر را نگه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.