رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از امدادرسانی به عشایر منطقه حمزه کانلو قوچان بخش باجگیران از توابع شهرستان قوچان توسط عوامل هلال احمر قوچان خبر داد.

امداد رسانی به عشایر منطقه حمزه کانلو قوچان

به گزارش قدس خراسان، محمد رضایی اظهار کرد:: در ساعت ۳ بامداد امروز از طریق مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان خبر  گرفتار شدن عشایر در منطقه حمزه کانلو در برف و باران رسید.

وی ادامه داد:پس از این اطلاع و انجام هماهنگی های لازم با نیرو های شعبه و تجهیز خودروهای امداد و نجات تعداد ۲ تیم متشکل از ۴ نفر پرسنل و ۳ نفر نجاتگر از هلال احمر به همراه یک تیم متشکل از معاونان فرماندار و رئیس هلال احمر و یک تیم متشکل از روسای اداره راه و اداره امور عشایری به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان عنوان کرد: محل حضور عشایر فاصله ۹۰ کیلومتری از شهرستان بود و در بررسی های اولیه مشخص شد که بیش از ۷۰ نفر از عشایر در این حادثه گرفتار و به تعدادی از چادر های اسکان آنها خسارت وارد شده است.

رضایی اضافه کرد: تعداد ۷ عدد چادر اسکان اضطراری ۵۰ تخته پتو ، ۵۰ لیتر نفت ، ۳۰ کیلو خرما ، ۱۵ شل آب معدنی، ۱۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین عشایر حادثه دیده از برف و کولاک توزیع شد و این عملیات دقایقی قبل با برگشتن تیم های امدادی به محل جمعیت هلال احمر قوچان پایان یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.