۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر: 869814

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ساپینتو کنار زمین رفتار خوبی ندارد، اگر وی بخواهد در هر بازی به مربیان ایرانی اعتراض کند خاک تو سر ما؛ او حق ندارد اینطور رفتار کند.

واکنش عجیب ویسی به رفتارهای ساپینتو

به گزارش قدس آنلاین، عبداالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه شب در نشست خبری پس از پایان بازی با صنعت نفت آبادان که با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: دو تیم برای نباختن به زمین آمده بودند و می‌خواستند برنده باشند اما در پایان تساوی ثبت شد.

وی افزود: برای امتیاز گرفتن و نباختن به تهران آمدیم و به هدفمان رسیدیم. استقلال در نیمه دوم هجومی بود. خوشحالیم هوادارانمان خوشحال برمی‌گردند.آنها خیلی با معرفت هستند، به بازیکنان هم گفتم ما پول می‌گیریم و بازی می‌کنیم اما هواداران پول می‌دهند تا بازی ما را ببیند بنابراین باید برای خوشحالی آنها تلاش کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: روزی که آمدم خیلی‌ها ناامید بودند و گفتند تیم را برای فصل بعد در لیگ دسته اول ببندیم اما گفتم باید همین امسال تیم را نگه داریم، خوشحالم که الان در شرایطی هستیم که شانس زیادی برای ماندن در لیگ داریم.

وی همچنین گفت: من ساپینتو را دوست دارم، او یک مربی هیجانی است، اما رفتار خوبی کنار خط طولی زمین ندارد. اگر وی بخواهد در هر بازی به مربیان ایرانی اعتراض کند خاک تو سر ما، او زیر فشار است، این را می‌دانیم اما، اگر من عبدالله ویسی این کار را انجام بدهم، پنج یا شش ماه محروم می‌شود.

ویسی تاکید کرد: از ۴ بازی ۸ امتیاز گرفتیم یعنی دو برد و دو مساوی. این نتایج فوق‌العاده است و اگر بازی‌ها بیشتر بود حتی می‌گفتم تلاش می‌کنم برای گرفتن سهیمه لیگ قهرمانان، این قول را می‌دهم روز آخر لیگ مردم خورستان را شاد کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: کار ما تمام نشده و تا هفته پایانی ادامه دارد، از فردا به فکر دو بازی دیگری که در لیگ برایمان باقی مانده است خواهیم بود.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.