رئیس پلیس فتا استان گلستان از شناسایی فردی خبر داد که برای خرید اکانت بازی آنلاین در بستر اینترنت اقدام به خالی کردن حساب شهروند گرگانی کرده بود.

دستبرد فرزند ۱۲ ساله به حساب بانکی مادر در گلستان

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ سعید تجری پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پس از دریافت شکایت احدی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، به همین منظور بررسی موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا گلستان ادامه داد: با توجه به اظهارات اولیه شاکی پرونده، مشخص شد حساب بانکی وی طی چندین مرحله به صورت خرید اینترنتی و با مبالغی که مجموع آن بالغ بر ۸۰ میلیون ریال بوده مورد دستبرد فرد ناشناسی قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که فرزند مالباخته برای خرید اکانت بازی‌های رایانه‌ای آنلاین یا استفاده از امتیازات جانمایی شده در این بازی‌ها و گاهی رفتن به مراحل بعدی بازی، از حساب بانکی مادر خود و بدون اطلاع او مبالغ قابل توجهی را برداشت می کرده است.

تجری گفت: متهم پرونده که فرزند ۱۲ ساله خانواده می‌باشد اذعان داشته با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی مادر و دسترسی به گوشی موبایل وی در مدت کوتاه خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌ها را انجام داده و سپس با زیرکی و در فرصت مناسب اقدام به حذف پیامک‌های بانکی دریافتی می کرده است.

رئیس پلیس فتا گلستان با اشاره به اعلام رضایت پدر و مادر پس از اینکه مشخص شد فرزندشان متهم پرونده است، به والدین توصیه کرد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.