۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 869949

کارشناس داوری فوتبال کشورمان نظر خود را درباره سه صحنه مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان اعلام کرد.

گل صنعت‌نفت به استقلال آفساید بود؟
به گزارش قدس آنلاین، تورج حق‌وردی در گفت‌وگویی، درباره اینکه نظرش در مورد قضاوت کوپال ناظمی در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان چیست، اظهار داشت: کوپال ناظمی در دیدار استقلال با صنعت نفت آبادان قضاوت خوبی داشت، پنالتی که منجر به گل استقلال شد به درستی اعلام کرد، زیرا بازیکن تیم حریف پای محمد محبی را زد و خود داور هم به صحنه نزدیک بود.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال معترض بودند در دقیقه ۱۹ داور برای آن‌ها اعلام پنالتی نکرده است، گفت: در آن صحنه هیچ خطایی رخ نداد که داور مجاب به گرفتن پنالتی برای استقلال شود، زیرا پای خود قائدی سُر خورد، هر چند قصدش شبیه‌سازی نبود.

کارشناس داوری با اشاره به گل صنعت نفت عنوان کرد: در هنگام ارسال توپ که منجر به گل تساوی این تیم شد، بازیکنی که پاس گل را برای مهدی ممی‌زاده ارسال کرد در موقعیت آفساید قرار داشت و تقصیر اصلی گردن کمک داور بود که آن صحنه را آفساید اعلام نکرد.

حق وردی در پایان با اشاره به اینکه ناظمی قضاوت خوبی در این بازی داشت، گفت: قضاوت کوپال ناظمی هیچ مشکلی نداشت، زیرا به تمام صحنه‌ها هم نزدیک بود و کارت‌هایی هم که از جیب او در آمد به درستی داده شد. تنها ایراد در کمک داور بود که آفساید بازیکن صنعت نفت آبادان را اعلام نکرد و همان صحنه هم به گل برای آن‌ها تبدیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.