رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و افتخار نظام هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور: نیروهای مسلح سبب اقتدار ایران هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب مایه فخر و قوت این نظام بوده‌اند، گفت: دشمنان با وجود اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند.

وی با بیان تلاش‌های نیروهای انتظامی برای تأمین امنیت کشور، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ساخته و پرداخته ولایت هستند و نمونه بارز اقتدار در ایران‌اند.

وی تصریح کرد: همه نیروهای مسلح برای خدمت و کمک‌رسانی به مردم در همه حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله تا تأمین و حفظ امنیت حضور فعالی دارند.

وی با اعلام قدرشناسی از همه نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی، به طور خاص از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت تشکر کرد و عنوان داشت: هر یک از این کارکنان زحمتکش مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که به صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط کشور صادقانه و بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنند و آن را یک فرصت مغتنم می‌دانند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار کرد: نقش روحانی و سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا تعلیمی و دستگیری معنوی نیروها است و رمز بقای جمهوری اسلامی در همین دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه همه مسئولان جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و غیرمستقیم منتخب مردم هستند، گفت: نمایندگان مجلس انقلابی نباید در زمینی بازی کند که دشمن آن را طراحی کرده است.

به گفته وی برای رسیدن به نیروی انتظامی تراز انقلاب باید رضایت مردم را در امتداد رضای پروردگار بدانیم و مردم به معنای واقعی ولی نعمت ما هستند.

وی تصریح کرد: اگر انتظامی کشور به وظیفه خود عمل و جلب رضای خدا و مردم را مدنظر قرار دهند به اندازه ده دستگاه اجرایی می‌تواند کسب آبرو برای جمهوری اسلامی ایران کند.

به گفته وی همه باید برای خدمت به مردم بسیج شویم و تصمیم فرمانده فراجا بر این است که نیروی انتظامی را به معنای واقعی به سمت خدمت به مردم متحول کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: خدمت به مردم را با برخورد حکیمانه و سرعت در خدمت به آنان باید نشان داده شود و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم باید بدانند برخورد با آنان قاطعانه خواهد بود.

شایان ذکر است که در این مراسم از خدمات حجت الاسلام عبدالهی تشکر و حجت الاسلام ابراهیم صفورائی پاریزی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.