مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال در مورد حواشی اخیر گفت: استقلال تیم همشهری ماست و در میادین بین المللی طرفدار این تیم هستیم.

به سرمربی سپاهان یاد دادند آن حرفها را بزند/ طرفدار استقلال هستیم

به گزارش قدس آنلاین، روز دوم از هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز بین تیم های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

رضا درویش پس از این بازی گفت: دفاع همه نفره تیم پیکان کار تیم ما را سخت کرده بود. فضایی هم که در این چند روز ایجاد کرده بودند کار را سخت کرد اما خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم و صدرنشینی را حفظ کنیم.

وی در مورد اظهارات سرپرست باشگاه استقلال نیز گفت: شاید استرس بازیها و رقابت در صدر جدول باعث این اظهار نظرها شده است. آنها هم دوستان ما هستند و هر چه بوده تمام شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اظهار نظر مورایس نیز گفت: وقتی نتیجه نمی گیرند مجبور هستند بیایند به حاشیه ها بپردازند. مورایس که این مسائل را نمی داند، حتما یادش می دهند که این حرف ها را بزنند.

درویش در مورد درخواست استقلال برای حضور داور خارجی در صورت رویارویی احتمالی در جام حذفی با پرسپولیس گفت: این را باید از خودشان بپردازید. همانطور که گفتم روی استرس و هیجان این اظهار نظر را کرده اند. استقلال تیم همشهری ماست و طرفدار این تیم هستم در میادین بین المللی.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.