مالک نساجی مازندران با تاکید برآنکه، این باشگاه فوتبال یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده خواهد بود، گفت: تیم ما برای حضور در این رویداد ورزشی نیاز به اخذ مجوزهای حرفه ای دارد که با تلاش های انجام شده در حال انجام است.

اما و اگرهای شرایط میزبانی ورزشگاه وطنی از رقبای نساجی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، رضا حدادیان  با اشاره به این‌که، با بکارگیری تیم قوی، طرح بارگذاری و نرم افزاری تیم انجام شده است، افزود: براساس اعلام اخیر تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران بهترین بارگذاری را در کمیته آموزشی داشتند.

هفتم دی پارسال کنفدراسیون فوتبال آسیا نسخه جدید قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی برای حضور در لیگ قهرمانان این قاره را منتشر کرد. براساس نسخه جدید، قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی، آخرین فرصت ارسال تصمیمات کمیته بدوی برای باشگاه های متقاضی صدور مجوز، دهم خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است.

وی گفت: هرچند باشگاه نساجی تمام تلاش خود را صرف این موضوع می کند تا ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را برای این میزبانی آماده کند اما فعلا ورزشگاه نقش جهان اصفهان را به AFC پیشنهاد دادیم.

ورزشگاه وطنی شرایط میزبانی از رقبای نساجی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را دارد؟

مالک باشگاه نساجی اضافه کرد: درحال حاضر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی مازندران تحویل داده شد و تلاش داریم که محیط درونی این ورزشگاه را آماده کنیم.

حدادیان اظهار داشت: اما نگرانی های امنیتی، هتل و مواردی از این دست از موضوعاتی است که در صورت انجام بازی ها در این ورزشگاه وجود دارد.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.