با پایان زمان نام نویسی از متقاضیان شرکت در انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی حقیقتی تلخ برای علاقمندان به این رشته ورزشی روشن  شد که امیدی به تغییر وجود ندارد!

ماجراجویی بی کارنامه‌ها برای تکمیل یک فاجعه!

با پایان زمان نام نویسی از متقاضیان شرکت در انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی حقیقتی تلخ برای علاقمندان به این رشته ورزشی روشن  شد که امیدی به تغییر وجود ندارد!

البته که تمام متقاضیان برای شرکت در انتخابات ادعا دارند با برنامه‌ای ویژه به قصد اصلاح امور وارد کارزار انتخاباتی شدند اما با آنالیز مویرگی کارنامه مدیریتی و ورزشی آنها هیچ نقطه امیدوارکننده‌ای برای بهبود وضعیت کنونی یافت نمی‌شود بلکه بیم این می‌رود اوضاع فوتبال خراسان از امروز نیز بدتر شود.

نام نویسی رئیس کنونی هیئت در روز نخست ثبت نام این واقعیت را به اثبات رساند که رئیس جوان خیال کنار رفتن از این منصب را ندارد بلکه در تلاش است حضورش در این موقعیت را تثبیت کند تا به این واسطه عضویتش در هیئت رئیسه را برای دوره‌ای دیگر تثبیت کند و از مزایای این پست از جمله پاداش‌های دلاری و سفرهای دور دنیا به شکل تمام و کمال بهره مند شود!

در حالی که وضعیت فوتبال خراسان به قدری تعمق برانگیز و اسف بار شده که گویی هیچ متولی و دلسوزی ندارد که به حال این بیمار بد حال فکری عاجل کند تا شاید دوباره فوتبال در این استان احیا شود.

اما همزمان با ماجراجویی اصولی برای انتخاب دوباره به عنوان رئیس هیئت، اعضای به اصطلاح ورزشی شورای شهر هم در صف متقاضیان حضور دارند تا از معرکه عقب نمانند، در شرایطی که این اعضا در کمیسیونی خود ساخته به نام کمیسیون ورزش شورای شهر کوچکترین قدمی برای ورزش و فوتبال این شهر برنداشتند و با وجود امکانات گسترده‌ای که در اختیار داشتند تنها در حد حرف و عکس یادگاری ظاهر شدند تا امروز همانند چهار سال پیش رئیس کنونی مدعی شرکت در انتخابات باشند و با ژست نجات دهنده بزرگ وارد کارزار انتخاباتی شوند.

نام نویسی ناصحی و علوی به نوعی تکرار تاریخ است،با این تفاوت که چهار سال پیش یک آقا و یک خانم برای دستیابی به کرسی ریاست با یکدیگر رقابت می کردند اما این بار دو آقا آن هم با ژست فوتبالی در کنار عضو سابق شورای شهر به دنبال نشستن روی کرسی ریاست هستند. 

در کنار این نفرات نیز افراد دیگری نیز برای شرکت در انتخابات نام نویسی کردند که به نوعی خود را مستقل قلمداد می‌کنند و ادعا دارند با حضور آنها فوتبال خراسان از این حالت نزار خارج خواهد شد اما نکته اینجاست که بدون هیچ پیش داوری قرار نیست اتفاق ویژه و خارق العاده ای رخ دهد چون چیزی از فوتبال خراسان باقی نمانده که به دست مدیر بعدی نجات یابد.

متقاضیان شرکت در انتخابات هیئت فوتبال خراسان خود بهتر از هر کسی می دانند با وضعیت کنونی نه تنها امیدی به احیای فوتبال استان نیست بلکه ویرانه‌های باقی مانده از امپراتوری فوتبال خراسان در آینده ای نه چندان دور فرو خواهند ریخت تا تنها در خاطره ها اثری از فوتبال خراسان باقی بماند.از بین رفتن سرمایه هایی چون پیام، ابومسلم، سیاه جامگان، شهرخودرو نشان از پسرفتی بزرگ در فوتبال خراسان رضوی دارد که به سادگی این وضعیت قابل تغییر نیست حتی اگر رئیس جدید عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد یا عضو شورای شهر یا داور بازنشسته که حتی در انتخابات فدراسیون فوتبال تعداد آرایش به انگشتان یک دست هم نرسید و مجبور شد با حالت قهر مجمع را ترک کند!

فوتبال خراسان با نسخه های جایگاه داران و آجیل فروشان و بازنشسته های امور کشوری و لشکری نجات پیدا نخواهد کرد همانطور که با سیاست های غلط و دوگانه هاشمی جواهری نتوانست از بحران خارج شود،به همین علت بدون کوچکترین استرسی تنها نظاره گر این نمایشنامه تلخ باشید تا شاهد مرگ تدریجی فوتبال خراسان در دوره آتی باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.