۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 870762

کارشناس پیش‌بین سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و فردا شاهد افزایش دمای هوا در استان خراسان رضوی هستیم و هوا گرمتر می‌شود ولی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای استان تلطیف شده و از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: بر همین اساس در ساعات آینده، جوی به نسبت پایدار، آرام و آسمانی صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش دمای هوا در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بین سازمان هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به نقشه ها و مدلهای هواشناسی از ساعات بعدازظهر فردا به تدریج شاهد افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد خواهیم بود و در ساعات شب بارش‌های پراکنده از سمت نواحی شمال غرب استان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این که روز چهارشنبه، بارشها در سطح استان ادامه خواهد داشت گفت:نقشه‌ها و مدلها نشان می‌دهد روز پنجشنبه بر حجم و گسترش بارشها در سطح استان افزوده می‌شود.

حکمی افزود: بر همین اساس و به ویژه در نیمه شمالی و نواحی شرقی، با توجه به حجم زیاد بارش‌ها، ایجاد رواناب و آب گرفتگی معابر برای روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بین سازمان هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستانهای بردسکن با ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و فریمان با پنج درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند.

وی با اشاره به این که هم اکنون دمای هوای مشهد ۲۰ درجه بالای صفر است افزود: در گرم‌ترین ساعات امروز دمای هوای مشهد با سه درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۸ درجه سانتیگراد می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.