خانه کتاب و ادبیات اعلام کرد: بیش از ۹ هزار نفر از اهالی قلم اعتبار خرید کتاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال دریافت کردند.

خانه کتاب: بیش از ۹ هزار تن از اهالی قلم، اعتبار خرید کتاب دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدیدآورندگان عضو سامانه اهل قلم از قبیل مولف، مترجم، مصحح، محقق و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از جمله ویراستار و تصویرگر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.  

در این دوره از نمایشگاه به ۹ هزار و ۱۴۵ نفر از اهالی قلم مبالغی بین ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان اعتبار خرید کتاب اختصاص یافته است. اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) بر پایه اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آیین‌نامه اجرایی منتشر شده در این سامانه (آیین‌نامه بن ۱۴۰۲) به اهالی قلم اختصاص پیدا کرده است. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات آیین‌نامه بن ۱۴۰۲ می‌توانند به سامانه اهل قلم به نشانی ahleghalam.ketab.ir مراجعه کنند. 

همچنین پیامکی از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به اهالی قلم واجد شرایط ارسال شده است که می‌توانند به دو صورت حضوری و مجازی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌های مدنظر خود را خریداری کنند.

برای استفاده از یارانه در بخش حضوری در صورت حضور ناشر در نمایشگاه و موجود بودن کتاب در غرفه، خریداران می‌توانند با مراجعه به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب، کتاب‌های مورد نظر خود را با احتساب یارانه اعتباری خریداری کنند. لازم به ذکر است پس از نهایی شدن سفارش، کد پیگیری سفارش برای خریدار پیامک می‌شود. این کد در پروفایل و در بخش تاریخچه خریدها نیز قابل مشاهده است. لازم است خریداران با همراه داشتن این کد به غرفه ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کرده و با اعلام کد پیگیری سفارش، کتاب‌های خود را به‌صورت حضوری تحویل بگیرند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.