شهردار تهران شایعه جذب و حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک تهران را تکذیب کرد و گفت: در این شرکت کسی ندارم.

شرکت کنترل ترافیک ماموریت ذاتی خود را دنبال می‌کند

قدس آنلاین: علیرضا زاکانی شهردار تهران، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شایعه‌ای مبنی بر دخالت یکی از بستگان وی در شرکت حمل و نقل ترافیک تهران، همچنین آخرین وضعیت این شرکت، از یکپارچه سازی سامانه‌های پراکنده شهرداری تهران خبر داد و تصریح کرد: این شرکت یک مأموریت ذاتی دارد که با توجه به گستره شهر تهران، این ماموریت ذاتی و مهم تحت‌الشعاع ماموریت‌های دیگر از جمله رسیدگی به زیرساخت‌ها قرار گرفته است.

وی در خصوص یکپارچه شدن زیرساخت های پراکنده شهرداری عنوان کرد: در زمان حاضر این موضوع را دنبال می‌کنیم که زیرساخت‌های پراکنده مجموعه شهرداری شامل شرکت مترو و کنترل ترافیک را یکپارچه کنیم.

شهردار تهران به دیگر ماموریت های شهرداری اشاره و بیان کرد: همچنین شرکت تخصصی که در مجموعه معاونت حمل و نقل فعالیت می‌کند این زیرساخت‌ها را کنترل می کند تا شرکت کنترل ترافیک به موضوع اصلی خود یعنی هوشمندسازی مسافرت در تهران بپردازد.

زاکانی تاکید کرد: این موضوع ربطی به بستگان من ندارد و حرف غلطی است. من بستگانی در مجموعه کنترل ترافیک ندارم.

در پاسخ به پرسشی درباره طرح بی‌دود و اجرای آن، اظهار کرد: روالی ناظر به کل موضوع حمل و نقل شهر تهران وجود دارد که بخشی از آن دوچرخه‌سواری است. ایده‌ای که قبلاً در این زمینه مطرح بود پاسخ نداد و الان دارند این امر را جبران می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.