تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری سرنوشت‌ساز برای صعود به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، فرداشب به مصاف بیروت کلاب می‌رود تا تکلیف آخرین تیم راه‌یافته به این مسابقات مشخص شود.

جدال سخت ذوب‌آهن و نماینده بسکتبال لبنان برای صعود به باشگاه‌های آسیا

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان که برای دیدار رده‌بندی سوپرکاپ غرب آسیا راهی بیروت شده است، فردا شب و در دیداری سرنوشت‌ساز برابر بیروت کلاب لبنان به میدان خواهد رفت و با توجه به تدارکات وسیع میزبان، بدون شک کوهیان و شاگردانش کارسختی برای رسیدن به قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهند داشت.

دو تیم پیش از این سابقه تقابل با هم را در کارنامه داشته و شناخت خوبی از شرایط و بازیکنان هم دارند. شاگردان کوهیان در مرحله قبل با شکست برابر شهرداری گرگان دیگر نماینده ایران در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از حضور در فینال باز مانده و حالا برای ایستادن بر سکوی سوم این رقابت‌ها باید به مصاف بیروت کلاب برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا مشخص شود چراکه پیش از این، تیم‌های فینالیست شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعود خود را به این رقابت‌ها قطعی کرده‌اند.

جدال سخت ذوب‌آهن و نماینده بسکتبال لبنان برای صعود به باشگاه‌های آسیا

لبنانی‌ها برای آنکه در این بازی با خیال راحتر به میدان بروند بازیکن شاغل خود در NBA را هم فراخوانده تا از تمام توان و ظرفیت خود برای برتری در این دیدار بهره‌مند شوند. در آن سوی میدان نیز ذوب‌آهن در تلاش است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد پا به این میدان گذاشته و در حد نام نماینده بسکتبال ایران قدرت‌نمایی کند.

تقابل قبلی دو تیم نشان داده بازی سختی در انتظار نمایندگان ایران و لبنان است اما امیدواریم آسمان‌خراش‌های ذوب‌آهن که نماینده ایران در این مسابقات هستند با اقتدار از سد حریف خود گذشته تا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به دست آورند.

این بازی فردا ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.