جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد متهم به ۷ فقره سرقت وسایل منزل در منطقه خواجه ربیع شناسایی و دستگیر شد.

متهم به ۷ فقره سرقت وسایل منزل در مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر سرقت وسایل منزل در محدوده خیابان مهر مادر به پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: در تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق با نفوذ به داخل خانه مقادیری طلا و جواهرات به ارزش حدود یک میلیارد ریال را سرقت کرده است.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات گسترده یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن متهم در سرقت موردنظر با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم برقی مسروقه را نیز کشف کردند.

دهقانی در ادامه با استناد به اعترافات سارق مطرح کرد: متهم با توجه به‌ ادله و مستندات پلیس به فروش طلاهای مسروقه به یک مالخر به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در ادامه نیز متهم دستگیرشده به ۶ فقره سرقت دیگر از وسایل منازل شهروندان در محدوده منطقه خواجه ربیع اعتراف کرد.

وی با اشاره به شناسایی اموال توسط مالباختگان توضیح داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.