رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه کارخانه ایران تایر مهدی‌شهر باید دوستدار محیط‌زیست باشد، گفت: اولویت جذب نیروی کار در کارخانه ایران تایر در مهدی‌شهر با نیروهای بومی منطقه خواهد بود.

انتقال یک کارخانه لاستیک از تهران/ بنیاد مستضعفان در سمنان «کارخانه لاستیک‌سازی سبز» احداث می‌کند

به گزارش قدس آنلاین،  سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عصر امروز در  نشست بررسی وضعیت کارخانه در حال احداث ایران تایر در مهدی‌شهر اظهار کرد: ارادت و شناخت بنده به استان سمنان کاملاً روشن و واضح است.‌

فتاح افزود: یاد و خاطر هم رزم شهیدم، حاج حسن شاطری را گرامی داشته و به روح بلند این شهید بزرگوار ادای احترام می‌کنم.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان خدماتی را برای محرومان استان سمنان به انجام رسانده که می‌تواند افزایش یابد، گفت: چندین هزار بسته معیشتی و وام معیشتی در استان توزیع شده است که افزایش می‌یابد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه ما در مورد حفظ محیط زیست مسؤولیت شرعی داریم و بنابراین، درخواست من از مدیران کارخانه ایران تایر آن است که مجموعه‌ای سبز و دوست‌دار محیط‌زیست را در این شهرستان راه‌اندازی کنند.

فتاح با بیان اینکه اولویت جذب نیروی کار در کارخانه ایران تایر با نیروی بومی منطقه خواهد بود، گفت: از استاندار سمنان و مدیران استانی و شهرستان مهدی‌شهر و نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به‌واسطه حمایت‌های بی‌دریغ و مساعدت‌های فراوان قدردانی می‌کنم.

تخصیص اعتباری ۳۰ میلیاردی برای ساخت مسکن محرومان در سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز با بیان اینکه آقای فتاح در هر کجا قرار گرفته، تحول ایجاد کرده است، بیان کرد: بنیاد مستضعفان کشور با حضور ایشان از محجوریت خارج شد اقدامات مناسبی شکل گرفت.‌

هاشمی گفت: به‌منظور رفع مشکلات این مجموعه در حال احداث به‌زودی نخستین نشست تخصصی و راهبردی خود را با مدیرعامل بانک ملت کشور به انجام خواهیم رساند تا یک هزار میلیارد تومان سهم استان برای این کارخانه را محقق کنیم.

وی اظهار کرد: در سفر امروز ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان سمنان، ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تخصیص یافت.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ هزار فقره وام ۱۵ میلیون تومانی از محل سفر ریاست‌جمهور به مردم استان اعطا شده است.‌

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.