فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای باند سرقت از پارکینگ ساختمان‌های مناطق شمالی شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند سرقت از پارکینگ ساختمان‌های کرج

به گزارش قدس آنلاین، سردار حمید هداوند  اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه و تجهیزات ساختمانی از پارکینگ ساختمان‌های مناطق شمالی شهر کرج، بررسی ویژه موضوع به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان محول شد.

وی افزود: بررسی‌ها حاکی از این بود که یک باند سه‌نفره با استفاده از شاه کلید درب ساختمان‌های مناطق شمالی کرج را باز کرده و اقدام به سرقت دوچرخه و لوازم ساختمانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی کارآگاهان، سه سارق در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری هفت مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: تجربیات پلیس حکایت از این دارد که سارقان از ورود به ساختمان‌های دارای دوربین مداربسته خودداری می‌کنند، بنابراین شهروندان می‌توانند با تجهیز ساختمان‌های خود به دوربین و دزدگیر از ورود سارقان در محدوده زندگی خود پیشگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.