مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان آغاز شده است، ادامه داد: از این تعداد بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان و ۸ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در غرب و شمال زنجان در دست ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان: ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در زنجان ساخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ اصغر اسماعیلی  با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب زنجان اجرا می‌شود، افزود: ۴۵ پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان اجرا خواهد شد.
اسماعیلی با بیان اینکه ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان آغاز شده است، ادامه داد: از این تعداد بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان و ۸ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در غرب و شمال زنجان در دست ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با ابراز خرسندی از اینکه ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه برکت نیز در شهر زنجان قبل از عید نوروز امسال به متقاضیان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: هر سه ماه تعداد زیادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در فازهای مختلف به متقاضیان واگذار می‌شود.
پیگیر افزایش سقف تسهیلات هستیم
اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه با همه توان پیگیر افزایش سقف تسهیلات هستیم، تاکید کرد: مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی انجام و در این خصوص از ظرفیت نمایندگان مجلس نیز استفاده شده تا نسبت به افزایش سقف تسهیلات همراهی و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.
وی بر لزوم تداوم و تقویت همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و یادآورشد: تامین به موقع زیرساخت‌ها باعث تسریع در تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان خواهد شد.
رفع مشکل زمین در شهر زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان مشکل زمین حل شده است، گفت: در همین راستا ۱۰۰۰ هکتار زمین در غرب زنجان با همکاری بنیاد مستضعفان خریداری شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه تخصیص و تسهیل زمین در زنجان و سایر شهرهای استان به جد دنبال می‌شود، افزود: برای اجرای پروژه باید زمین تخصیص داده شود که در این راستا و در برخی از شهرستان‌های استان، زمین دولتی نداریم و برای اینکه تسهیل زمین اتفاق بیفتد، با شهرداری‌ها و تعاونی‌هایی که زمین در داخل محدوده شهری دارند، وارد معامله شدیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن گروه‌ساخت است، تصریح کرد: در این خصوص زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا ساخت و ساز انجام دهند.
وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، آورده مردمی و تسهیلات بانکی دو ردیف اعتباری ما برای اجرای پروژه هستند، تاکید کرد: شرایط اقتصادی سخت است و ما به جد دنبال کاهش آورده متقاضیان هستیم.
اسماعیلی با بیان اینکه در هر نقطه از شهر احداث واحد مسکونی با حجم بالایی انجام شده و توپوگرافی خاصی حاکم است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن همه مسائل فنی و شرایط جغرافیایی مد نظر قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.