نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز، دانشگاه علوم توانبخشی و سازمان انتقال خون کشور در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

نتایج نهایی آزمون استخدامی ۱۰ دانشگاه‌ علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان سنجش اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون کشور در سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعیه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ متقاضیان آزمون استخدامی این دانشگاه ها که در آزمون ۲۲ مهر ۱۴۰۱ شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه کرده اند، می توانند کارنامه نهایی آزمون خود را در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مشاهده کنند.

داوطلبان هر یک از دستگاه های مذکور پس از دریافت نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، در صورت قبولی، باید براساس توضیحات ذیل این اطلاعیه برای انجام سایر اقدامات بعدی به پایگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات مندرج در پایگاه مربوطه، اقدام و اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی خود را کسب کنند.

استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه‌نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت بهداشت است.

داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم جهت شروع به کار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.