رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با حمایت دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده است و در نتیجه آن، تمام رویه های گمرکی در این منطقه به صورت مستقل انجام می شود.

اتصال منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از پروژه های زیرساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان که با همراهی دادستان مرکز استان انجام شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیان داشت: چند سال قبل هم به منطقه ویژه پارسیان سفر کرده بودم و در بازدید امروز پیشرفت های خوبی را در پروژه های این منطقه ویژه اقتصادی شاهد هستیم. 

وی یادآور شد: با حمایت های دستگاه قضایی استان، پروژه بندر پارسیان نیز پیشرفت خوبی دارد و خوشبختانه امروز صادرات و واردات حجم قابل توجهی از مواد اولیه از طریق این بندر صورت می گیرد.

قهرمانی اظهار داشت: به یا دارم در پهلوگیری نخستین کشتی در سال های قبل با حمایت و دستور قضایی رئیس دادگستری شهرستان پارسیان، اولین صادرات از این بندرگاه انجام شد و امروز در نتیجه توسعه زیرساخت‌ها، رونق صادرات و واردات کاملاً مشهود است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان نیز به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده است و با این اقدام، تمامی رویه های گمرکی در این منطقه به صورت مستقل انجام می شود.

قهرمانی با اشاره به حمایت های دستگاه قضایی در حوزه های اقتصادی و تشویق سرمایه گذاران به حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد تا در کارگروه های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در راستای تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، همکاری‌های لازم را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی در پارسیان صورت گرفته است، افزود: ساماندهی کنترل سیلاب از سد بردول تا سایت منطقه ویژه مشکل سیلاب شهر پارسیان و روستاهای در مسیر را حل می کند و دستگاه قضایی با صدور دستورات لازم سعی در تسریع پروژه و رفع موانع پیش روی آن دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.