وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: علی‌رغم اینکه همه ساله بلیت ورودی موزه‌ها افزایش داشته ولی امسال این اتفاق نیفتاد و قیمت بلیت ورودی موزه‌ها امسال نیز همان ۵ هزار تومان قیمت سال قبل است.

ضرغامی: قیمت بلیت موزه‌ها افزایش نیافت

به گزارش قدس آنلاین، سید عزت‌الله ضرغامی در پاسخ به سئوالی در مورد افزایش قیمت بلیت، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر به‌طور جدی از افزایش قیمت‌ها در ارتباط با ایرلاین‌ها مراقبت می‌کنند و تا جایی که اطلاع دارم مخالفت خودشان را در رابطه با افزایش قیمت‌ها در جلسات مختلف اعلام کردند.

وی افزود: معذوریت‌هایی در رابطه با ایرلاین‌ها مطرح بوده که با توجه به تورم سالیانه اقداماتی را انجام دهند که فعلاً وزارت راه و شهرسازی خیلی مراقبت کرده تا این اتفاق نیفتند.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با بیان اینکه مجموعه دولت در ارتباط با جلوگیری از افزایش تورم  تلاش می‌کند، گفت: نه تنها وزیر راه بلکه همه وزیران دولت مردمی به‌طور جدی در ارتباط با شعار سال یعنی مهار تورم تلاش می‌کنند تا قیمت‌ها افزایش نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در این راستا نیز وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علی‌رغم اینکه همه ساله بلیت ورودی موزه‌ها افزایش داشته؛ ولی امسال این اتفاق نیفتاد و قیمت بلیت ورودی موزه‌ها امسال نیز همان 5 هزار تومان قیمت سال قبل است.

ضرغامی گفت: معتقدیم که سفر باید با قیمت‌های متناسب و متعادل برای مردم باشد و در آنالیزی هم که برای قیمت تمام شده سفر داشتیم، در حمل‌ونقل اعم از ریلی، هوایی و زمینی نقش مهمی داشته و می‌تواند عملاً یک سفر را ناممکن کند.

وی گفت: با سرمایه‌گذاری در حوزه وزارت راه و شهرسازی و اضافه شدن هواپیماهای جدید و طرح‌های جدید برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های هوایی که در دنیا است و بعد از به نتیجه رسیدن در آینده خبری می‌کنیم، همه به دنبال این هستیم که قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.