مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس از قلع و قمع ۱۶ بنای غیرمجاز احداثی در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این بناها با رای مرجع قضایی تخریب شدند.

۱۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی گنبدکاووس قلع و قمع شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالملک آرخی  اظهارداشت: با تخریب این تعداد بنای غیرمجاز ساخته شده در اراضی کشاورزی واقع در روستای "سازمان وجدانی" در حومه شهر گنبدکاووس ۱۶ هزار مترمربع زمین زراعی از تغییر کاربری غیرمجاز آزادسای شد.

وی اضافه کرد: بناهای غیرمجاز احداثی در اراضی زراعی گنبدکاووس در قالب "فنس کشی، دیوارکشی، محوطه سازی و ابنیه غیرمجاز" بود که با دستور مرجع قضایی (دادستان عمومی و انقلاب شهرستان) تخریب شدند.

مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس با قدردانی از دستگاهایی که در انجام حکم قلع و قمع همکار داشتند، تاکید کرد: این مدیریت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات با جدیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم نیز توصیه کرد از خرید ملک‌های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند، خودداری نموده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت و داشتن افزون بر ۱۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی از شهرستان‌های مطرح استان گلستان در تولیدات کشاورزی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.