فرمانده انتظامی مشهد گفت: هفت متهم به زورگیری های سریالی در باغ ویلاهای حاشیه شهر به دام افتادند.

۷ متهم به زورگیری در باغ ویلاهای مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره زورگیری همراه با ضرب و شتم شهروندان در باغ ویلاهای محدوده های بلوار توس، موضوع در دستور کار تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی یکی از سرقت ها مشخص شد که حوالی ساعت یک بامداد اواخر اسفندماه سال گذشته هشت مرد جوان با چوب، چماق و شمشیر وارد یک باغ - ویلا شده و اعضای یک خانواده را که مراسم جشن تولد خانوادگی داشتند را به شدت ضرب و جرح کردند و با زورگیری ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند را از آنها گرفته و از محل متواری شده بودند که در این حادثه مالباختگان شامل پنج مرد و سه زن به شدت مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بودند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات تمامی شاکیان و بررسی میدانی محل جرم با توجه به سرنخ های موجود از متهمان، یکی از این افراد شرور که یک تبعه خارجی سابقه دار است را شناسایی و پس از ۲ هفته کار گسترده اطلاعاتی او را در مخفیگاهش در منطقه امام هادی(ع) دستگیر کردند.

نگهبان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه قمه، یک قبضه شمشیر، چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری مشروبات الکلی و مواد مخدر توهم زا کشف شد.

وی ادامه داد: متهم ۲۶ ساله که چندین فقره سابقه کیفری به جرم نزاع و درگیری، زورگیری، اخلال در نظم و امنیت عمومی با قدرت نمایی، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس در پرونده اعمال مجرمانه اش را دارد، در تحقیقات و مواجهه با تعدادی از مالباختگان همدستانش را معرفی کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در ادامه ۶ عضو دیگر این باند دستگیر و ۱۱ دستگاه تلفن همراه مسروقه، ۹ قبضه چاقو و قمه، سه قبضه شمشیر و مقادیری مشروبات الکلی از مخفیگاه های این افراد شرور کشف شد.

نگهبان افزود: چهار نفر از این متهمان نیز اتباع خارجی و دارای پرونده های متعدد شرارت در بلوار توس و دیگر مناطق شهر مشهد هستند، متهمان تا کنون توسط ۱۵ نفر از شهروندان به جرم زورگیری همراه با ضرب و شتم در باغ ویلاهای محدوده بلوار توس شناسایی شده اند و تحقیقات از آنان برای شناسایی دیگر مالباخته ها و دیگر اعمال مجرمانه احتمالی آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.