رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: هیچگاه کشوری توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

آیت‌الله حسینی بوشهری: توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار «نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: این نمایشگاه نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.

وی بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که در نظام مقدس اسلامی جوانان و نیروهای نظامی ما موفق به کسب این توانایی های شگرف شدند.

امام جمعه قم مطرح کرد: در دنیای کنونی جنگ، جنگ اراده هاست و کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی و بازدارندگی توان قوی و الهام‌بخشی داشته باشد.

وی ادامه داد: ویژگی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی تلفیق قدرت و توانایی تجهیزات پیشرفته نظامی با باور عمیق دینی و معنویت است‌که‌ سبب ایجاد قدرت و توان بی‌نظیری شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: هیچگاه کشوری توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.