مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌ رضوی با اشاره به اعزام بیش از ۱۱ هزار زائر از خراسان رضوی و شمالی در قالب ۷۵ کاروان از اولین اعزام حجاج خراسانی از ۱۳ خردادماه خبر داد.

اولین گروه حجاج خراسانی از ۱۳ خرداد ماه اعزام می‌شوند

به گزارش قدس خراسان، عباس خداشناس در خصوص اعزام زائران حج تمتع سال جاری اظهار کرد: امسال حجاج ۲ استان خراسان رضوی و شمالی از ایستگاه پروازی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به خانه خدا اعزام خواهند شد.  

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌ رضوی با اشاره به اعزام ۷۵ کاروان از این ۲ استان افزود: از مجموع  ۱۱ هزار و ۴۳۱ زائر اعزامی از خراسان رضوی و شمالی، تعداد ۴۷۲۸ زائر با ۳۰ کاروان مدینه قبل و ۶۷۰۳ زائر در قالب ۴۵ کاروان مدینه بعد به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: از مجموع کل زائران اعزامی ۱۰ هزار و ۱۳۴ نفر در قالب ۶۶ کاروان از خراسان رضوی هستند و تعداد زائران اعزامی از خراسان شمالی ۱۲۹۷ نفر در قالب ۹ کاروان است.

خداشناس تصریح کرد: از تعداد ۷۵ کاروان اعزامی از استان‌های خراسان رضوی و شمالی، هفت کاروان به تعداد ۱۰۹۱ را زائران اهل سنت ۲ استان تشکیل می‌دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌ رضوی گفت: اعزام از ۱۳ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ خرداد ماه ادامه دارد. تاریخ اولین بازگشت زائران از بیت‌الله‌الحرام نیز ۲۰ تیرماه خواهد بود و بازگشت حجاج تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.