۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 872374

فیش حقوقی ۱۰۶ میلیونی کارمند پسماند شهرداری تهران منتشر شد. مدیر عامل سازمان پسماند در این باره گفت: ۵۷ میلیون تومان از عدد منتشر شده مربوط به معوقات قانونی بوده و حقوق فروردین این فرد ۳۴ میلیون تومان است.

توضیحات حقوق ۱۰۶ میلیونی کارمند شهرداری اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین رضا شرفی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص فیش حقوقی یکی از کارمندان این سازمان گفت: فیش حقوقی منتشره مشتمل بر معوقات و بدهی‌ها بوده است. ۵۷ میلیون تومان از ۱۰۶ میلیون عدد منتشر شده مربوط به معوقات قانونی بوده است. حقوق فروردین ماه این فرد ۳۴ میلیون تومان است. به گفته شرفی معوقات ۴ ماه فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر یکجا پرداخت شده است این معوقات ناشی از پرداختی علی‌الحساب نسبت به میزان افزایش قانونی (ابلاغیه شورای عالی کار) بوده است که در موعد مقرر پرداخت نشده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران ادامه داد: محل کار روزانه فرد مورد نظر در مجموعه آرادکوه مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است نباید فراموش کرد این مجموعه یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آور شغلی است طبق روال دریافت صعوبت کار و دیگر مزایای مصوب جهت استمرار فعالیت در چنین شرایط ابلاغ شده است. ضمنا این فرد ۳۲ سال سابقه کاری داشته و جزء خانواده معزز ایثارگران است.

توضیحات حقوق ۱۰۶ میلیونی کارمند شهرداری اعلام شد

شرفی تأکید کرد: در راستای شفاف‌سازی و دفاع از زحمات همکارانم در مجموع پسماند آخرین فیش حقوقی مربوط به فروردین ۱۴۰۲ را با اجازه ایشان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم علیرغم اعمال افزایش قانونی سال جدید خالص دریافی اینشان در فروردین امسال ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

توضیحات حقوق ۱۰۶ میلیونی کارمند شهرداری اعلام شد

بر اساس این گزارش، روز گذشته فیش حقوقی ۱۰۶ میلیونی کارمند پسماند شهرداری تهران منتشر شد. خبرگزاری فارس موضوع را از مسوولان شهری پیگیری کرد و آنها هم وعده رسیدگی دادند.امروز مدیران شهری جلسه ای در این زمینه برگزار  کرده و نتایج را به فارس اعلام کردند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.