رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نقش مهم رسانه در ترویج دروغ و یا واقعیت، گفت: امروز بشریت بدون رسانه زنده نیست و در آینده نه چندان دور هزاران ماهواره وجود خواهد داشت که شاید نتوانیم بسیاری از موارد را کنترل کنیم.

امروز بشریت بدون رسانه زنده نیست

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی خاموشی در همایش رؤسا و کارشناسان ادارات حراست اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد اظهار کرد: انسان باید پاسداشت حق، حق خواه، خدا خواه و صلح خواه باشد و اگر این گونه باشد در هر شرایطی از دین، آئین و آرمان خود دست برنمی دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حراست از خود مقدم بر حراست فیزیکی و سازمانی است، افزود: شناخت زمان بسیار مهم است و باید اقدامات ما نسبت به مسائل به روز باشد.

وی با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در این ۴ دهه، گفت: برای حراست از دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بصیرت بسیار مهم است و در شرایط فعلی دین اهل بیت باید پاس داشته شود و انقلاب اسلامی متصل به انبیا، اولیای الهی و شهداست.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و افزود: آنها برای تضعیف آن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی نمی‌خواهد که قرارگاه فرماندهی رسانه ایران خارج از مرزهای ایران فعال باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.