رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: یک هزار و ۲۱۹ دستگاه خودرو متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون، در بزرگراه های درون شهری این استان توقیف ساعتی شد.

توقیف  یک هزار دستگاه خودرو متخلف در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ "حمداله رحمتی پور "اظهار کرد: در طرح توقیف ساعتی، ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده متخلف، خودرو به مدت ۲ ساعت متوقف شده و یک بنر تحت عنوان "توقیف به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز" به خودرو الصاق می شود.

وی اضافه کرد: این طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روز اجرا خواهد شد و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور ازچراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:اهنمایی و رانندگی البرز یادآور شد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد امنیت ترافیکی ، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های موتور سوار و خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و تجهیزات هوشمند منصوبه در معابر انجام خواهد شد.

رحمتی پور یادآورشد: حفظ سلامت شهروندان ، تردد ایمن و نظم و امنیت ترافیکی اولویت پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان البرزیادآورشد : هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای شهروندان بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود و در این راستا طرح توقیف ساعتی به منظور برخورد قانونی با تخلفات حادثه ساز و برهم زنندگان نظم و امنیت عبور و مرور و الزام رانندگان به رعایت مقررات و پرهیز از تکرار این قبیل تخلفات است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.