مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان و آبگرفتگی‌های احتمالی از آماده‌باش جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد.

آبگرفتگی‌ معابر اردبیل در پی بارش‌های سیل‌آسا/ عشایر گرفتار سیلاب شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین،  حمید قویدل اظهار داشت: با آغاز بارش های بهاری و افزایش شدید بارندگی از شب گذشته در اردبیل شاهد به وجود آمدن آبگرفتگیها در معابر عمومی اردبیل هستیم به طوی که جمعیت هلال احمر طبق روال گذشته در تمامی حوادث آماده امدادرسانی و در صورت نیاز وارد کار می شود.

وی اضافه کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث احتمالی در آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: تیم‌های واکنش سریع و امدادی در مرکز استان و شعب تابعه جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری شعب در محورهای مواصلاتی استان در آماده‌باش کامل بوده و هموطنان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند.

امدادرسانی دستگاه‌های خدمت‌رسان به عشایر استان اردبیل

مهدی خدمتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز در این باره اظهار داشت: بارش‌ رحمت الهی در روزهای اخیر کل مناطق استان را دربرگرفته و خوشبختانه تاکنون سیلی گزارش نشده است اما در این زمینه با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی انتظار می‌رود تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده و دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش باشند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای عشایران نیز گفت: کمک‌رسانی به عشایرانی که گرفتار شده‌اند در اولویت کاری قرار گرفته تا هر چه سریع‌تر با کمک‌رسانی به آنان بتوان مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرد.

آبگرفتگی‌ معابر اردبیل در پی بارش‌های سیل‌آسا/ عشایر گرفتار سیلاب شده‌اند

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.