۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: 872914

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۱۳۴ نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان وجود دارد که ۳۴ نقطه تاکنون ایمن‌سازی شده است.

وجود ۱۳۴ نقطه حادثه خیز در خوزستان

به گزارش قدس انلاین،  محمد خانچی روز دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی جاده سربندر به آبادان اظهارکرد: ایمن سازی جاده‌های پرخطر بخش زیادی از نگرانی‌های مردم است که رفع این دغدغه با جدیت در دستور کار معاونت عمرانی استانداری خوزستان است.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای ایمن سازی جاده‌ها به منظور کاهش تصادفات و ایجاد خسارت‌های مالی و جانی بیان‌کرد: خوزستان به عنوان یک استان دارای مسیرهای ترانزیتی و استراتژی است که نقاط حادثه خیز این استان با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی رفع خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: رییس جمهور در سفر اخیر خود به خوزستان از محور سربندر به آبادان بازدید و بر ایمن ایمن سازی این جاده تاکیدکرد.

خانچی بیان‌کرد: امروز با مشارکت مجموعه پتروشیمی اروند و هلدینگ خلیج فارس، عملیات اجرایی ایمن‌سازی یکی از نقاط حادثه خیز استان که در زمان پیاده روی اربعین نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب مسئولیت‌های اجتماعی آغاز و در زمان محدودی این محور ایمن سازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این محور هم برای تردد مردم شادگان و زائران مراسم پیاده‌روی اربعین بسیار حائز اهمیت است ادامه‌داد: با ایمن‌سازی این محور خدمات بهتری به مردم این منطقه ارائه می‌گردد تا میزان حوادث جانی و مالی منطقه کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بر همکاری شرکت ها و صنایع در ایمن سازی جاده های استان تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.