رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اشاره به حضور گسترده بازیکنان مازندرانی در تیم های مختلف لیگ برتر و حتی تیم ملی، گفت: بازیکنان این استان را از تیم های مختلف گرد آوریم به اندازه ۳ باشگاه لیگ برتری این استان، بازیکن دارد.

مازندران به اندازه ۳ باشگاه، بازیکن در لیگ برتر دارد

به گزارش قدس آنلاین "سهیل مهدی" امروز درنشست هماهنگی نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و دستگاه های نظارتی استان که برای برگزاری هرچه بهتر این بازی تلاش می کنند و تمهیدات لازم را می‌اندیشند، گفت: حساسیت این بازی در قائمشهر به سبب مشخص شدن یا نشدن قهرمان لیگ بسیار بالا است و اهمیت میزبانی نساجی در این بازی با سایر بازی های لیگ متفاوت است.

وی با بیان اینکه میزبانی کرمانی ها هم مثل قائمشهری ها به دلیل بازی مس با سپاهان اصفهان دیگر مدعی قهرمانی اهمیت بالایی دارد و اینکه بازی های این هفته باید مثل هفته قبل به صورت همزمان برگزار شود، گفت: بنابراین انتظار می رود تمام تدابیر لازم از قبل اتخاذ گردد و پیش‌بینی و احتمالات گوناگون صورت پذیرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: قهرمان لیگ و تیم دوم سقوط کننده در این هفته مشخص خواهد شد باید دید در پایان کدام تیم قهرمان و کدام تیم به عنوان تیم دوم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم که این هفته بتوانیم با برگزاری مسابقات، به نحو شایسته و انجام بازی های مهیج و زیبا، گرمی و هیجان را به سکوها و خانه های علاقمندان به ورزش فوتبال ببریم.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و طراحی دقیق و هماهنگی اضلاع مهم این مسابقه مهم لیگ توسط معاونت سیاسی استاندار مازندران قابل قدردانی است.

 وی افزود: در کمتر استانی موضوعات مختلف یک مسابقه فوتبال اینگونه توسط مسئول سیاسی استان مدیریت می شود.

 مهدی، مازندران را کانون و نقطه ثقل ورزش کشور دانست و تلاش های مسئولان مازندران را در برگزاری این رویداد ورزشی ستودنی دانست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.